אף פעם זה לא מאוחר מדי: חברת Biostar משיקה ליין כונני SSD חדש

G300 SSD GAMING

חברת Biostar השיקה באופן רשמי בתחילת החודש, אוגוסט ה-2, סדרת כוננים SSD חדשה לגיימרים וחובבי חומרה בשם: G300. הסדרה תכלול שלושה דגמים חדשים בנפחים של: 120GB,240GB ו- 480GB, כאשר עיקר ההבדלים ביניהם, מלבד הנפח בשטח האחסון עצמו כמובן – זה נפחו של זיכרון המטמון (Cache) שכלול בהם.

את ההבדלים בין הכוננים ניתן למצוא בטבלה מטה:

biostar

החברה, אשר שמה לה למטרה ליצר סדרה שתכבוש את ליבם של הגיימרים ובדרך כל מי שמחפש למקסם ביצועים ביחס לדולר, מתארת בהודעתה לעיתונות לרגל השקת הסדרה, מה כל כך מיוחד בה ומה עומד מאחורי רעיון העיצוב שלה.

בנוסף לשלל יתרונות אחרים, מה שתפס את עינינו, ולטענת Biostar אמור לתת לסדרה את ה-Edge הנדרש, זה זיכרון מטמון בתצורת DDR3 המעניק לכוננים בין היתר מהירות קריאה מקסימלית של 550MB לשנייה – כל זאת במעטפת של כונן SSD חסר ברגים ובעל עיצוב מינימליסטי ונקי.

G300 SSD FOR GAMING

לאלו שלא בטוחים עד כמה זה משמעותי, או טרם נחשפו לפלא הזה שנקרא SSD; לקצב הקריאה והכתיבה בכונן SSD יש השלכות ישירות על אופי הביצועים. היות ואת כל המשחקים העדכניים שלנו, לרבות מערכת ההפעלה אנו נשתדל להתקין על כונן ה-SSD(לא תמיד מתאפשר מפאת המקום הפנוי), מהירות קריאה גבוהה תביא לידי כך שהמחשב יעלה מהר יותר לשולחן עבודה בנוסף לזמן טעינה קצר מאד כאשר נרצה להעלות משחק מסוים. מבלי להרחיב במילים, כל תוכנה שנרצה לגשת אליה או להתקינה על גבי הכונן, תהנה מזמני טעינה וחישוב נמוכים במיוחד.

החברה עוד מוסיפה כי הסדרה החדשה פותחה במיוחד עבור סביבת גיימינג בתלת מימד, וכמו כן מיועדת לספק ביצועים מצוינים על פני המתחרים גם בסביבת VR, או מציאות מדומה בתרגום לעברית.

בהתאם לחזון החברה, וכדי למשוך כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, בעיקר גיימרים, החברה מספקת תג מחיר מצוין לכל אחד מן הדגמים – השם אותם בהחלט בראש הרשימה של כל מי שמחפש לחסוך בדולרים וגם ליהנות מביצועים מצוינים. החברה כמו כן מציינת כי את כל הדגמים תכסה אחריות יצרן למשך שלוש שנים.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות