האם Mortal Kombat XL בכל זאת יגיע למחשב האישי?

maxresdefault

על פי ציוץ בטוויטר של יוצר המשחקים, זה נראה שהגרסה המיוחדת של המשחק (XL) אולי כן תגיע בעתיד למחשב האישי! 

על Mortal Kombat X כולנו שמענו – משחק המכות ששוחרר באפריל 2015 עבור הפלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי. לאחר עשרה חודשים, המפתחת NetherRealm הכריזה על הגרסה המיוחדת Mortal Kombat XL, שבו אנחנו מקבלים את המשחק הרגיל כולל שתי חבילות ההרחבה הגדולות יחד עם סקינים ובונוסים נוספים, וכל זה במחיר של 60 דולר. הגרסה המיוחדת שוחררה ב־4 במרץ רק לקונסולות Xbox One ו־PS4, בזמן שאת גרסת המחשב הם הוציאו מהמשוואה, ולא מספיק זה, חבילת ההרחבה השנייה בכלל לא זכתה לראות אור במחשב האישי.

אבל לפני ארבעה ימים, יוצר סדרת המשחקים מורטל קומבט Ed Boon, העלה סקר קטן לאינטרנט עם שאלה פשוטה, "אלו חדשות אתם הכי רוצים לשמוע על Mortal Kombat X?", ולצד השאלה הוא הניח שלוש תשובות, שהזוכה הגדולה מבין כולן, הייתה לשחרר את MKXL יחד עם GGPO (מערכת אונליין שנועדה לשילוב שחקנים במשחק ולמזער את כמות הלאגים) למחשב האישי. התשובה זכתה ל־48%, במקום השני היה לשפר/לאזן את הלוחמים שקיבל 41%, ובמקום האחרון, טורניר ESL עונה רביעית עם 11%. לאחר יממה, Ed Boon הגיב על התוצאות ואמר:

מעל 10,000 מכם הצביעו! זה נראה שאתם באמת רוצים גרסת מחשב של Mortal Kombat XL יחד עם שיפור/איזון הלוחמים. שמענו אתכם! 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

שלא יבלבל במוח, כנראה אנשים כבר לא משחקים במשחק הזה אז היוצרים חשבו לעצמם: "איך נחזיר את המשחק לתודעה ונסחט ממנו עוד כסף עד שנוציא את injustice 2? נשחרר את הגרסה המלאה גם למחשב"
אד בון תודה רבה באמת לא בכוח אל תעשה לנו טובה גם ככה המשחק הזה ממצא את עצמו די מהר והרבה פחות טוב מהקודם