גרסת 'משחק השנה' של The Witcher 3 הוכרזה

witcher3_en_wallpaper_the_witcher_3_wild_hunt_geralt_with_trophies_1920x1080_1449484678

הכרזה רשמית יש, בזכות שמועה שהתחילה שבוע שעבר, שבנוסף מציינת גם תאריך יציאה; נאמין או לא? 

The Witcher 3: Wild Hunt, משחק האקשן מגוף שלישי, שפותח והופץ שנה שעברה על ידי CD Project RED, מקבל סוף כל סוף את גרסת 'משחק השנה', שבה תהיה לכם הגרסה הסטנדרטית, שתי ההרחבות הגדולות וכל התוכן והעדכונים החינמיים ששוחררו כל שבוע. הסיפור הנחמד הזה מתחיל כשמועה באתר הגרמני USK, שטענה ראשונה כי גרסת 'משחק השנה' של The Witcher 3 קיימת, ואף תשוחרר ב־26 באוגוסט לפלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי.

אבל שעות ספורות אחריי, בכיר מ־CD Projekt Red הגיב על העניין ואישר לאתר Eurogamer כי השמועה אכן נכונה, ואף גרסת 'משחק השנה' בדרך אלינו, אולם תאריך יציאה ספציפי הוא לא ציין, ולכן סיכויים גבוהים שהתאריך שנאמר שגוי.

The Witcher 3: Wild Hunt היה מאמץ עילאי של הסטודיו כולו, ושני הצוותים נדהמו מקבלת הפנים החמימה שהמשחק קיבל. מאז השקתו שחררנו שתי הרחבות, שהן Hearts of Stone ו־Blood and Wine, שהוסיפו הרבה הרפתקאות חדשות להרפתקה של גרלט. 

עם כל ההרחבות והעדכונים החינמיים שהמשחק קיבל עד כה, כולל שינויים משמעותיים בממשק ובמכניקה, עדיין גיימרים רבים שואלים אותנו אם אנחנו עובדים על סוג של גרסת 'משחק השנה' בשביל The Witcher 3. והנה, אני שמח לאשר שכן, יש תכניות שנמצאות בתנועה כדי לשחרר את המהדורה המיוחדת הזו. פרטים נוספים עליה כולל תאריך יציאה אתם תשמעו בעתיד, עד אז אני רוצה להודות לכל מעריץ שתמך בנו – אתה מדהים! 

The Witcher 3 ראה אור ב־19 במאי 2015, וזכה לביקורות מדהימות יחד עם ממוצע של 92 מתוך 79 מבקרים. בנוסף הוא היה מועמד פעמים רבות לתארים, ואף לא היו חסרים לו זכיות. אתם גם מוזמנים לקרוא את הביקורת שלנו.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות