הסיפור של ישו מגיע למשקפי המציאות מדומה

3088149-9510794409-jesus

ישו מגיע למשקפי המציאות מדומה עם הסיפור שלו בסרט חדש

משקפי המציאות מדומה (VR) התחילו להיות זמינים לרכישה בחודשים האחרונים לציבור הרחב, והרבה צוותים עובדים על פרויקטים בשבילם כדי לקחת הרפתקה עם החומרה החדשה. כולנו מכירים את רוב הפרויקטים האלו כמשחקים, שלפעמים, חלק מהמשחקים הללו יוצאים בלעדית למשקפי מציאות מדומה אחד, כמו PlayStation VR וכו'. אבל הפעם הכל יהיה שונה עם "ישו מציאות מדומה – סיפורו של ישו", סרט שעליו עובדים Autumn Productions ו־VRWERX מאוקטובר 2015 והוא צפוי לראות אור השנה בחג המולד, שזה יוצא לקראת סוף דצמבר למשקפי המציאות מדומה HTC Vive, Oculus Rift, Google Cardboard, Samsung Gear VR ואפילו PlayStation VR.

הפקתו של הסרט מתרחשת בימים אלה בסאסי מָטֶרָה, עיירה באיטליה שבה צולם הסרט 'הפסיון של ישו' משנת 2004 שאותו ביים והפיק מל גיבסון. יתר על כן, הסרט צולם בזכות טכנולוגיית צילום 360 מעלות וגם ברזולוציית 4K. דיוויד הנסן, במאי הסרט הסביר שהעלילה תנסה לתת חוויה בלתי נשכחת לצופים על ידי ככה שהם רואים הכל – מהיום שישו נולד ועד יום מותו בצליבה – שזה 90 דקות הסרט.

הצופים צריכים להרגיש שהם באמת שמה עם ישו ותלמידיו. זה הסיפור החזק ביותר של כל הזמנים, ולספר זאת דרך משקפי המציאות מדומה זאת הדרך המושלמת ביותר.

כרגע אין טריילר של הסרט, ולכן נצטרך לחכות עוד קצת זמן. הסרט יהיה זמין לרכישה בכל חנות שהסרט יצא לפלטפורמה הנוכחית, אולם מחיר טרם נודע.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כבר ניסו דברים כאלו כבר כמה פעים בעבר, וזה לא היה מרשים במיוחד.

1
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x