לארה חוגגת 20: Rise of the Tomb Raider ל־PS4 יגיע עם פרק חדש ותמיכה ב־VR

rise-of-the-tomb-raider-will-get-endurance-mode-baba-yaga-cold-darkness-awakened-via-dlc-497160-2

מועד יציאת גרסת המשחק ל-PS4 נחשף, הרחבה חדשה בדרך והיא תכלול פרק חדש להרפתקה של לארה יחד עם מסע נושך של זומבים 

Rise of the Tomb Raider, משחק האקשן הרפתקאות שפותח על ידי Crystal Dynamics והופץ בידי Square Enix לפלטפורמות Xbox One ולמחשב האישי, מגיע כמו שהובטח לנו בעבר גם לקונסולת ה־PS4 באוקטובר הקרוב, שזה יוצא ברבעון האחרון של שנת 2016. את הידיעה המשמחת הזו אנו שומעים מהמפיצה, שבנוסף גם מכריזה על עוד כמה ידיעות חדשות – כמו על הכרזת ההרחבה החדשה של המשחק, שנקראת "Blood Ties", שתתמוך גם ב־PlayStation VR. בנוסף, יהיה מוד חדש לקו-אופ, רמה נוספת וקשה הרבה יותר בקמפיין הראשי ולסיום, סקינים חדשים של לארה מתקופת המשחק המקורי משנת 1996.

נתחיל עם Blood Ties – הרחבה חדשה למשחק שתכלול פרק חדש בהרפתקה של לארה. העלילה שמה מתחילה כשדוד של לארה מחליט לערער על הנכסים של אחוזת קרופט, וכאן אנחנו נכנסים, כשמטרתנו תהיה למצוא הוכחה שלארה היא היורשת החוקית של האחוזה, ולא, נאבד לא רק את האחוזה, אלא גם את כל הסודות שאביה שמר. כמו כן, נוכל להילחם נגד זומבים במוד החדש שנקרא 'Lara's Nightmare', ושמה שחקנים יוכלו לבחון את יכולותיהם נגד הזומבים ואפילו אתגרים חדשים יתייצבו בפניהם באחוזת קרופט. להרחבה אפילו תהיה תמיכה במשקפי המציאות מדומה PlayStation VR שתיתן להם את העונג לחקור את האחוזה מגוף ראשון.

בנוסף, מוד חדש יתווסף לקואופ, "Endurance" שהמטרה בו תהיה לשרוד כמה יותר כדי להגיע לראש טבלת ההישגים (הסרטון מעל). תהיה לכם שם האפשרות לחקור את המקום יחד עם עוד חבר, תצטרכו לשרוד במהלך היום והלילה, שזה אומר לאסוף אוכל, קרשים למדורה ועוד משאבים שיעזרו לכם נגד האיומים הקשים שבמוד. עוד משהו חדש שיתווסף זה חבילת סקינים מתקופת המשחק המקורי משנת 1996, שתאפשר לשחקנים לחוות את הסיפור שבמשחק עם סקינים קלאסיים של לארה קרופט. Square Enix הודיעה שהכוונה שלה היא שהמשחק ירוץ על 1080p/30FPS ב־PS4.

rise_tomb_raider_ps4

כל זה יהיה זמין בגרסה המיוחדת, Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration שתהיה זמינה לקונסולת PS4 ב־11 באוקטובר יחד עם התוכן וההרחבות ששוחררו בעבר. כל התוכן החדש יהיה זמין גם לשחקני Xbox One ולמחשב האישי, מלבד התמיכה במשקפי המציאות מדומה, לבעלי ה־Season Pass כל זה יתווסף כעדכון חינמי.

PS4_ROTTR_Infographic_Layered_PEGI_1468926462

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות