בואו לצפות ב-PC Gaming Show!

ה-PC Gaming Show חוזר לסיבוב שני, בואו לראות איתנו!

ביוטיוב

בטוויץ'
Watch live video from PCGamer on www.twitch.tv

פיסי גיימינג שואו

שנה שעברה מגזין PC Gamer יצא עם AMD במהלך חסר תקדים: לארגן מסיבת עיתונאים יעודית עבור פלטפורמת ה-PC. הכוונה הייתה טובה, התוצאה של ההחלטה הזאת הייתה קטסטרופה. אורך האירוע היה ארוך מדי ויצר תחושה של מריחה, לא היו שום הכרזות משמעותיות מהאירוע והיו רגעים מאוד מגוחכים: לדוגמה שון מירוי סיים את האירוע בכך שהקרין טריילר ישן של No Man's Sky וכריס רוברטס שלח סרטון מאנגליה רק כדי להזכיר לאנשים ש-Star Citizen עדיין קיים. לא משנה איך מסתכלים על ה-PC Gaming Show, מדובר בכישלון נחרץ

לא הרבה השתנה באירוע: האירוע עבר לשעה הרבה יותר נוחה מבחינת הישראלים: ב-9 בערב. המנחה שון פלוט משנה שעברה חוזר, שלא מדובר בדבר רע והפורמט של תוכנית אירוח לילית נשארה. אורך האירוע התקצר גם הוא בחצי ורשימת האולפנים שיציגו משחקים נשארה פחות או יותר אותו דבר. אין הרבה תקוות, אבל אנחנו נספר לכם בכל זאת מה תראו שם.

בליזארד, אולפן שללא ספק אחראי על מרבית הקלאסיקות שהפכו את המחשב לפלטפורמה כל כך פופולרית למשחקים באמצע שנות ה-2000 יופיע גם הוא השנה באירוע כדי לתת עדכון על משחקים כמו Heroes of the Storm, Hearthstone ואולי על העדכונים העתידיים של Overwatch. מעריצי ה-MOBA מצפים לשדרוג משמעותי למשחק שישנה את האופן שבו משחק מדורג משוחק. מעריצי WOW יכולים לצפות למידע חדש על ההרחבה של World Of Warcraft בשם Legion. משחק הקלפים של בליזארד ראה עלייה חדה במספר השחקנים שלו לאחר שחבילת ההרחבה שלו, Whispers of the Old Gods יצאה באפריל האחרון, סביר להניח שהם ידברו על המשך תמיכה במשחק.

Bohemia הכריזה שנה שעברה באותו אירוע על חבילת הרחבה גדולה ל-Arma 3 בשם Apex. הרחבה שכוללת אי בשם Taona עם שטח של 100 קמ"ר, עם הרי געש, צוקים וג'ונגלים סבוכים. Arma 3 צפוי גם לקבל במהלך השנה שדרוג גרפי משמעותי, נשקים ורכבים חדשים וקמפיין Co-Op חדש. בנושא אחר, Bohemia שחררה לאחרונה גם עדכון חדש ל-DayZ ששיפר את ביצועי המשחק משמעותית, אפשר להגיד ש-Bohemia תתן עדכון נוסף על מצב המשחק הזה.

Creative Assembly שחררה לא מזמן את Total War: Warhammer וצפויה להראות לנו הצצה ראשונה לתוכן DLC עבור המשחק, יש גם סיכוי קטן שנקבל עוד מידע על Total War: Arena שנועד להביא את חווית Total War להמונים. כמו כן יש את Halo Wars 2 שהאולפן עובד עליו בשיתוף אדוק עם מיקרוסופט.

קליף בלזינסקי מרבה לדבר על LawBreakers, משחק היריות הבא שלו וכדאי לו, המשחק נראה היטב והוא צפוי לשתף מידע נוסף באירוע.

לא מזמן Relic Entertainment הציגו את הטריילר הראשון ל-Dawn of War 3. הטריילר היה ללא ספק אחד הטריילרים המרשימים שנראו אי פעם. אם יש לנו מזל הסרטונים במשחק יתקרבו לרמה הקולנועית שהציגו לנו בטריילר, המשחקיות מצד שני נראית די מסורתית הודות לתמונות מוקדמות שפורסמו במגזין PC Gamer. אנחנו מקווים שנראה דמו בהדגמה חייה על הבמה, דמואים כאלו נעדרו בצורה מאכזבת ביותר מהאירוע של שנה שעברה.

Ark: Survival Evolved בקושי בן שנה, אבל כבר מצליח להתעלות על מרבית משחקי ההישרדות בשוק. אולפן Wildcard הראה מחויבות ושחרר מודים ומפות כמו משוגע. ההרחבה האחרונה של המשחק, The Center, נראת מרהיבה ופנטסטית יותר משאר ההרחבות של המשחק, כוללת מפלי מים גדולים, יערות תת קרקעים וכל מני חיות פרהיסטוריות. האולפן צפוי לתת עדכון נוסף על המשחק ועל ההתמקדות שלו במצבי ה-Esports של המשחק.

msi-z170_gaming_series-choose_your_destiny-banner-728x90px-intel

אלו שעקבו באדיקות אחרי שוק המשחקים הבלעדיים על המחשב בשנים האחרונות בוודאי זוכרים סדרת משחקים קטנה בשם Mount & Blade, שקיבלה שבחים מקיר לקיר בעקבות קרבות המגע שלה ושכבת אסטרטגיה עמוקה. בהרבה מובנים הסדרה הקדימה את זמנה בגדול. לפני 4 שנים האולפן TaleWorlds הכריז על המשך מתאים בשם Mount & Blade 2: Bannerlord ונעלם כאילו בלעה אותו האדמה. השמועה אומרת ש-Bannerlord יקבל חשיפה גדולה ב-E3 הקרובה, אפילו אם TaleWorlds לא ידבר עליו ב-PC Gaming Show.

עוד משחק שכבש את ה-PC בסערה היה Chivalry: Mediveal Warfare, האולפן Torn Banner חוזר עם משחק בהיר יותר וקסום יותר בשם Mirage: Arcane Warfare, גרסה שחיקה נצפתה לאחרונה ב-PAX East ואנחנו די בטוחים שהם יציגו עוד מהמשחק ב-E3.

עוד אחד מהמשחקים שהוכרזו שנה שעברה באירוע היה Rising Storm 2: Vietnam, ואנחנו מקווים ש-Tripwire Entertainment יראו עוד על המשחק ב-E3. האולפן כבר הציג קצת מהמשחק ב-PAX East, אבל הטריילר האחרון של המשחק עדיין מציין שהמשחק נמצא באלפא. הגרפיקה והאנימציות נראות קצת מיושנות, אז אנחנו מקווים שהמשחק יקבל אהבה שהוא ממש צריך לה לפני שהוא יצא.

אין ספק לפלטפורמת ה-PC מגיע יותר טוב עקב העלייה החדה שלה בנתח השוק. מה שהופך את מסיבות העיתונאים של סוני ומיקרוסופט לחוויה מספקת היא שיש להם הכרזות אמתיות וחומריות לעשות. יוביסופט לדוגמה כבר עושה מסורת מאז 2012 להכריז על משחק מפתיע במיוחד בסוף מסיבת העיתונאים שלה ותמיד מנסה להראות משחקים חדשים ולשמח את מעריציה. על ידי שמירת החסויות המקוריות כמו AMD, המנחה והפורמט, מי שמעורב באירוע בהחלט יודע מה עובד וזה מראה התחייבות. אבל לבסוף איכות האירוע תהיה נתונה בידיים של החברות והאנשים שמשתתפים בו, אנחנו כמובן, לטוב או לרע, נסקר את האירוע.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות