שלום עולם: Watch Dogs 2 ייחשף ביום רביעי הזה

videoplayback.MKV_000022333

Watch Dogs 2 נמצא בסוג של לימבו: הוא המשך לאחד המשחקים המאכזבים ביותר של 2014, אבל יוביסופט בכל זאת נתנה לו להתקיים והכריזה בתחילת השנה שהוא יצא לפני אפריל 2017 (במילים אחרות, לפני סוף השנה הפיננסית) אך בחרה שלא להציג אותו בכלל עד לנקודה זאת, בדיוק כשבוע לפני מסיבת העיתונאים שלה ב-E3.

הטיזר שאתם יכולים לראות למטה, מהווה ההצצה ראשונה (ומאוד קצרה) למשחק האקשן מבוסס טכנולוגיה. הטריילר מציג דמות המחזיקה טלפון חכם וברקע מציגה תמונות סוראליסטיות ושורות קוד מעולם התכנות.

החברה הכריזה כי המשחק ייחשף ביום רביעי הזה בשעה 7 בערב (שעון ישראל), המשחק גם מצופה להופיע ב-E3 שבוע הבא.

המשחק הראשון כנראה אכזב רבים מכם, אבל מצד שני, גם Assassins Creed הראשון לא היה להיט ותראו לאן הגענו. האם בכל זאת תתנו ליוביסופט הזדמנות שנייה? תצביעו בתגובות (ובארנקים)

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בסך הכל המשחק הראשון היה בסדר גמור למרות הבקורות הנוקשות.. הבעיה היחידה של יוביסופת זה ההייפ המקדים שרחוק מהמציאות לכן גודל האכזבה יובי תמיד מראה בסרטונים מקדימים גפיקה אחרת ומבט שונה בטרילרים לא רק watch dog
גם בשאר המשחקים שלה לסיכום אם רק הפעם יראו את המשחק כפי שהוא הולך להיות אז יהייה הרבה יותר קל לתת בקורת טובה אחרי ההשקה

אני מאוד אהבתי את וואן דוכס ולהגיד לכם את האמת לדעתי שום דבר לא היה חסר, לדעתי הוא מישש את עתידו

אני הייתי נותן עוד הזדמנות ל watch dogs בסופו של דבר קונספט של משחק שמבוסס על טכנולגייה הוא קונספט מעניין, ויש לאן לקחת אותו. אני אישית חיבבי את watch dogs הראשון אל אף שהיו בו כמה בעיות, הקונספט היה מעניין והעלילה לדעתי הייתה מצויינת.