E3 2016: צפו במסיבת העיתונאים של בת'סדה

Bethesda-e3-main

בעוד חצי שעה (ב-05:00) צפו בשידור החי למסיבת העיתונאים של בת'סדה!

תוכלו לראות את מסיבת העיתונאים בטוויטץ':

Watch live video from Bethesda on www.twitch.tv

וביוטיוב:
https://www.youtube.com/watch?v=Z_1mzhRQSsM

להלן החלק על בת'סדה במדריך השלם שלנו ל-E3:

e3-2015-bethesda-booth-getty_1920.0.0

חברת Bethesda Softworks

מלאי ביטחון לאחר מסיבת העיתונאים הראשונה שלהם ב-E3 שנה שעברה, בת'סדה חוזרת ללוס אנג'לס השנה במטרה להפוך זאת לאירוע שנתי, בת'סדה שחררה לאחרונה 2 משחקים גדולים במיוחד: Doom ו-Fallout 4. כרגיל אנחנו יודעים מעט מאוד על מה בת'סדה מתכננת עבורנו גם השנה. אבל בת'סדה וחברת האם שלה ZeniMax Media בבעלות של מספר אולפנים ומותגי משחקים כבר זמן מה. כל אחד מהם יכול להופיע ב-E3 השנה.

מה שיהיה גולת הכותרת של בת'סדה הוא Dishonoerd 2, המשחק נחשף באירוע של בת'סדה שנה שעברה עם טריילר CG מרשים שהציג לנו 2 דמויות שחיקות, קורבו אטאנו, הדמות הראשית מהמשחק הקודם, ואמלי קולדוין, הנסיכה הצעירה מאותו המשחק, גדולה קצת ב-15 שנה. בת'סדה כבר אישרה שהמשחק הזה יהיה חלק מהאירוע שלה ואנחנו במרחק של 5 חודשים מנובמבר, החודש שהמשחק ישתחרר. אנחנו נראה עוד מהמיקום החדש של המשחק הזה בשם קארנאקה ואולי נשמע את הדיבוב שנעשה על ידי הקאסט עמוס הכוכבים שלו.

המולטיפלייר של Doom החדש שיצא לא מזמן לא בדיוק קיבל את הביקורות הטובות שקיבל המצב לשחקן יחיד. אבל אנחנו כבר ידועים שמזה זמן מה המפתחת id עובדת על DLC למולטיפלייר שכל חבילה תעלה כ-15 דולר. הכלי ליצירת תוכן מקורי, ה-SnapMap יקבל עדכונים חינמיים. סביר להניח שנראה טריילר לחבילת המפות החדשה שתצא כבר הקיץ הזה.

האולפן הפנימי של בת'סדה שחרר את Far Harbor לא מזמן, חבילת ההרחבה הגדולה הראשונה לסיפור של המשחק, המפתחת עוד מתכוונת לשחרר עוד חבילות תוכן גדולות כאלו וכתוצאה מכך החליטה גם לעלות את מחיר ה-Season Pass ל-50 דולר מ-30 דולר.

שנה שעברה בת'סדה גם הכריזה על משחק קלפים שמבוסס על יקום The Elder Scrolls בשם Legends, המשחק היה אמור לצאת בסוף השנה שעברה אך נדה לשנה זו וקיבל בטא סגורה בחודש שעבר. האולפן Dire Wolf Digital רוצה להבדיל את Legends ממשחקים אחרים כמו Hearthstone בכך שהם כוללים קמפיין לשחקן יחיד עם סיפור לא לינארי. האולפן לא חשף פרטים נוספים על הקמפיין ו-E3 זה הזמן המעולה לעשות זאת.

עכשיו נכנס לאזור ההשערות: עד כמה שידוע לנו, Battlecry הוא עדיין משחק קיים, משחק שהחל את דרכו ב-2012 שבת'סדה הקימה אולפן מיוחד עבורו באותו השם. המשחק הוכרז ב-2014 למחשב והיה אמור לקבל בטא פתוחה ב-2015, אבל בסתיו האחרון, בת'סדה הודיעה שיש לה חששות לגבי המשחק. אם Battlecry אי פעם ישוב אלינו, זה יהיה ב-E3 הקרובה, אם לא נראה אותו שם, יהיה נכון להניח שבת'סדה נטשה את הפרויקט ובצדק: משחקי F2P נמצאים בירידה חדה בשנים האחרונות.

ב-2011, אולי אתם זוכרים, הוכרז משחק שגנב את ההצגה ב-E3 עם טריילר CG מגניב במיוחד ודמו מרשים. שמו היה Prey 2, המשך למשחק מ-2006 שכלל שימוש בפורטלים (כן, הרבה לפני פורטל) וחוויה חוץ גופית. עד סוף 2014, לאחר כמה שנים של אי ודאות, Prey 2 הוכרז כמת. בטענה שהמשחק "לא עמד בסטנדרט האיכות" של בת'סדה. אך למרות זאת, במשך 3 השנים האחרונות הסתובבו שמועות עקשניות במיוחד שבמקום לבטל את המשחק לחלוטין, הפיתוח הועבר לאולפן של Arkane בטקסס, ולאחרונה מסובבת שמועה נוספת שהמשחק יראה אור ב-E3 השנה. אל תצפו שהמשחק יראה כמו המשחק ב-2011, יש מצב שהוא השתנה לחלוטין.

לבת'סדה יש עוד שני אולפנים אחרים שהיו שקטים זמן מה: MachineGames ו-Tango Gameworks.

MachineGames  פיתחו את Wolfenstein: The New Order, שהווה חזרה של מותג Wolfenstein ב-2014 לאחר 5 שנים של היעדרות, האולפן שחרר פריקוול קטן יותר בשם The Old Blood שיצא במאי שנה שעברה אך קיבל ביקורות פושרות. לא שמענו על מה האולפן עובד כרגע אך על פי מודעות דרושים שהיו באתר ככל הנראה הם עובדים על משחק FPS נוסף, יכול להיות שהוא משחק Wolfenstien חדש.

Tango לעומת זאת היו שקטים יותר מאז שהוציאו את The Evil Within מהיוצר של Resident Evil, המשחק הזה יצא ב-2014 מה ששם אותם באותה עמדה כמו MachineGames מבחינת כמה זמן עבר מאז המשחק האחרון של האולפן, למרות שאנחנו לא יודעים על מה הם עובדים, סביר להניח שהם עובדים על משהו וסביר להניח שהוא יחשף ב-E3 השנה.

לבסוף, Doom זה לא המותג היחיד ש-id יכולה להחזיר לחיים, Quake הוא אחיו הצעיר של דום שהיה בין המשחקים הראשונים להציג משחקיות בתלת ממד מלא ומולטיפלייר מקוון אי שם ב-1996, עברו מאז 20 שנים והדבר היחידי כיום שנושא את השם Quake הוא QuakeCon שמתרחש כל שנה בטקסס. משחק Quake מרכזי בסדרה היה לפני יותר מעשור, ש-Quake 4 יצא ב-2005. id לא אמורה להיות יותר מדי עסוקה עם ה-DLC של Doom מאחר והם עובדים ביחד עם אולפן נוסף, כמו כן id קיבלו מחמאות מקיר לקיר לגבי Doom לכן אין שום סיבה לא להחזיר משחק יריות אוהב נוסף משנות ה-90. השאלה המתבקשת היא: האם יקראו לו Quake 5 או פשוט Quake.

צפייה מהנה! כל ההכרזות ממסיבת העיתונאים כמובן יכוסו כאן. 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות