E3 2016: המשחק הבא בסדרת God of War הוכרז רשמית

3079036-screen+shot+2016-06-13+at+6.17.06+pm

קרייטוס חוזר למסע נוסף, אבל הפעם בגרסה מבוגרת יותר

השמועות צדקו, והמשחק הבא בסדרת God of War הוכרז, שנכון לעכשיו, זהו שמו, ללא שום שם או מספר נוסף. זהו אינו ריבוט או חידוש של הראשון, אלא משחק מלא וחדש. את הצעד הזה סוני עשתה לפני שעות ספורות במהלך מסיבת העיתונאים שלה בכנס E3 2016, לצד זאת היא חשפה גם סרטון משחקיות חדש שמציג לנו את קרייטוס כמבוגר, ואת בנו במסע צייד אחר צבי. הסרטון מתמקד על הבן, שמנסה מההתחלה לצוד צבי, אך הוא לא יכול כי הוא לא מסוגל להרוג, מה שהופך לבעיה בפני קרייטוס, כי בסרטון אנחנו נלחמים נגד מפלצות וגם אז כשקרייטוס נותן לבנו את האופציה להרוג – הוא מהסס, ובסוף הסרטון הוא לומד כי זו הדרך היחידה לשרוד בטבע.

טרם פורסם תאריך יציאה למשחק אך הוא כרגע בפיתוח בלעדית ל-Playstation 4.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה ממש מגניב

למה ממשיכים לתת למשחקי המשך שם בלי המספר המתאים? כדי לבלבל את השחקנים?

טרנד חדש בעולם הגיימינג, לך תבין

מה גם שיכול להיות שמדובר בריבוט או פריקוול

אישית אני אוהב כשמפתחים לא מדביקים מספר למשחק; אני מעדיף לתת למשק תת כותרת (כל עוד זה לא משהו נדוש כמו Revenge, Origins' Revelations, Beginning והבנתם אותי כבר חח. אני כן לא אוהב כשמפתחים נותנים להמשך שיצא יותר מאיזה עשור וחצי אחרי המשחק הראשון את אותו שם, זההה מבלבל.

בכל אופן, אל המשחק… נראה מעניין, ואני מקווה שלסנטה מוניקה יש רעיונות חדשים; המשחק האחרון היה לא רע, אבל הרגיש די מיותר. גאד אוף וור 4 נראה כאילו הוא הולך לכיוון חדש ומרענן. קרייטוס הוא אב השנה, אגב. 😛

5
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x