שמועה: וורנר ברוס עובדת על משחק באטמן ויחידת המתאבדים

DC

יממה לפני ששבוע E3 מתחיל והשמועות בשיאן; מה הפעם מחכה לנו?

בשבועות האחרונים צצות שמועות רבות וזה לגיטימי, לקראת תערוכת E3 הקריבה אלינו מתמיד, כמו בכל שנה נערמת לה רשימת משחקים שמועתיים, ביניהם: Dead Rising 4, רימסטרד של Skyrim, הכרזה על The Evil Within, Wolfenstein 2, חידוש של Prey 2 ועוד. צצה שמועה נוספת מאתר צרפתי שמעריץ מאוד את הסדרה של Warner Bros, חברת המשחקים שאחראית להפצת משחקי ארקהם אסיילום, סיטי, אוריג'ינס ונייט, כנראה בימים אלה עובדת על שני פרויקטים חדשים, הראשון הוא משחק באטמן חדש, והשני הוא יחידת המתאבדים, שעל כל אחד מהם נחשפו קצת פרטים.

מה ידוע על כותר הבאטמן החדש? ראשית, המשחק יעקוב אחר סיפורו של דמיאן ווין (מוכר גם כרובין), בנם של ברוס וטליה. בנוסף, הוא יהיה עולם פתוח ויתרחש בגות'האם שתהיה גדולה מאוד ואפילו תכיל את האופנוע של באטמן (אולי גם את הבאטמוביל). שנית, דינמיקה של יום ולילה תתווסף, משהו שלא ראינו מעולם במשחקים הקודמים בסדרה.

ולגבי משחק 'יחידת המתאבדים' (שהסרט דרך אגב יצא לאקרנים באוגוסט הקרוב), לא ידוע הרבה, מלבד זה שהוא יהיה בגוף שלישי ויהיה המשך ישיר של באטמן ארקהם אוריג'ינס. חשוב לציין שבעבר צצו עוד שמועות שעדיין אנו מחכים להצהרה רשמית עליהם, שזה בעצם משחק סופרמן עולם פתוח וגם כותר נוסף של ספיידרמן שיהיה בלעדי לקונסולת PS4.

כמו בכל שמועה כזו או אחרת, אין צורך לקחת אותה יותר מדי באצינות, וכל מה שנותר הוא להמתין להצהרה רשמית של וורנר ברוס, שכנראה נקבל בשבוע E3 2016 שמתחיל מחר. 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מעניין,האמתי זה מה שמגניב בבאטמן.
הוא לא הורג את אויביו וככה הם נשארים חיים וקורא לו מלא בעיות כתוצאה מכך.
לעומת מארוול ששם מחרטטים שטויות