זה רשמי: Injustice 2 אושר; צפו בטריילר ההכרזה

injustice-2-art-1

לאחר שמועות רבות – וורנר ברוס מאשרת שסדרת Injustice מתרחבת עם משחק שני שבדרך אלינו 

אותה שמועה שהתחילה שבוע שעבר שבה נאמר כי Injustice: Gods Among Us 2 הולך להיחשף בקרוב, לבסוף התבררה כנכונה. שלשום, המפיצה Warner Bros אישרה ש־Injustice 2 אכן בפיתוח, ועוד על ידי NetherRealm – המפתחת של הראשון וסדרת מורטל קומבט. לצד ההודעה, נחשף גם טריילר ההכרזה ומידע על הכותר.

במהלך ההצהרה, הבוס של הסטודיו NetherRealm, אד בון אמר שהמשחק "יכיל תכונות חדשות שישנו את הדרך בה המעריצים משחקים במשחקי מכות". כמו כן, הוא גם ציין שהכותר ידחוף את הז'אנר קדימה בתחום ההתאמה האישית כשנרצה לעצב את דמותנו איך שאנחנו נרצה. יתר על כן, לראשונה בסדרת Injustice, ההתאמה האישית לא רק תאפשר לך לעצב את הדמות, אלא גם איך שתילחם או איך שתתפתח אט אט במצבי המשחק השונים.

GalleryComics_1900x900_20140625_INJUST_v2-Cv_53726d840b0a80.72391230

עלילת המשחק השני תמשיך את של הראשון – ששם הכל מתחיל כשהג'וקר משחרר פצצה גרעינית על מטרופוליס ועל הדרך גם כמה טריקים כדי להרוג את לויס ליין ואת בנו של סופרמן. בתגובה לכך, סופרמן שמבסס את עצמו כחבר במועצה של הממשלה העולמית ומתחיל דיקטטורה. עקב כל הבלאגן, באטמן שמוביל את הקבוצה של המורדים בין הגיבורים לנבלים של יקום גיבורי DC נאלץ לנקוט עמדה. עלילת המשחק השני תמשיך מפה, כשבאטמן וחבריו ממשיכים להיאבק באלה שרוצים לשחזר את המשטר של סופרמן. אך כשהכאוס בעיצומו, איום חדש מופיע ומאיים על קיומו של כדור הארץ שבסכנה.

Injustice 2 יציע רשימה ארוכה של דמויות שאיתן נוכל להילחם, ביניהם באטמן, סופרמן, פלאש, אקווהמן, אטרוסיטוס וגורילה גרוד. לגבי הזירות, הם יתפתחו מבחינת היקף וייקחו חלק במטרופוליס, גותהאם סיטי ואטלנטיס. Injustice 2 יראה אור שנה הבאה לקונסולות Xbox One ו־PS4, פרטים על גרסת המחשב טרם נחשפו. מי יודע, ואולי מידע חדש על הכותר נשמע בכנס E3 2016 שמתרחש שבוע הבא בין ה־14 ל־16.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

האמת שאני חייב להגיד, לא בטוח שתהיה גרסת מחשב. נראה לי וורנר קצת מבהולים.