המדריך השלם ל-E3 2016

Screen_Shot_2015-06-17_at_11.27.12_AM.0.0

פיסי גיימינג שואו

שנה שעברה מגזין PC Gamer יצא עם AMD במהלך חסר תקדים: לארגן מסיבת עיתונאים יעודית עבור פלטפורמת ה-PC. הכוונה הייתה טובה, התוצאה של ההחלטה הזאת הייתה קטסטרופה. אורך האירוע היה ארוך מדי ויצר תחושה של מריחה, לא היו שום הכרזות משמעותיות מהאירוע והיו רגעים מאוד מגוחכים: לדוגמה שון מירוי סיים את האירוע בכך שהקרין טריילר ישן של No Man's Sky וכריס רוברטס שלח סרטון מאנגליה רק כדי להזכיר לאנשים ש-Star Citizen עדיין קיים. לא משנה איך מסתכלים על ה-PC Gaming Show, מדובר בכישלון נחרץ

לא הרבה השתנה באירוע: האירוע עבר לשעה הרבה יותר נוחה מבחינת הישראלים: ב-9 בערב. המנחה שון פלוט משנה שעברה חוזר, שלא מדובר בדבר רע והפורמט של תוכנית אירוח לילית נשארה. אורך האירוע התקצר גם הוא בחצי ורשימת האולפנים שיציגו משחקים נשארה פחות או יותר אותו דבר. אין הרבה תקוות, אבל אנחנו נספר לכם בכל זאת מה תראו שם.

בליזארד, אולפן שללא ספק אחראי על מרבית הקלאסיקות שהפכו את המחשב לפלטפורמה כל כך פופולרית למשחקים באמצע שנות ה-2000 יופיע גם הוא השנה באירוע כדי לתת עדכון על משחקים כמו Heroes of the Storm, Hearthstone ואולי על העדכונים העתידיים של Overwatch. מעריצי ה-MOBA מצפים לשדרוג משמעותי למשחק שישנה את האופן שבו משחק מדורג משוחק. מעריצי WOW יכולים לצפות למידע חדש על ההרחבה של World Of Warcraft בשם Legion. משחק הקלפים של בליזארד ראה עלייה חדה במספר השחקנים שלו לאחר שחבילת ההרחבה שלו, Whispers of the Old Gods יצאה באפריל האחרון, סביר להניח שהם ידברו על המשך תמיכה במשחק.

Bohemia הכריזה שנה שעברה באותו אירוע על חבילת הרחבה גדולה ל-Arma 3 בשם Apex. הרחבה שכוללת אי בשם Taona עם שטח של 100 קמ"ר, עם הרי געש, צוקים וג'ונגלים סבוכים. Arma 3 צפוי גם לקבל במהלך השנה שדרוג גרפי משמעותי, נשקים ורכבים חדשים וקמפיין Co-Op חדש. בנושא אחר, Bohemia שחררה לאחרונה גם עדכון חדש ל-DayZ ששיפר את ביצועי המשחק משמעותית, אפשר להגיד ש-Bohemia תתן עדכון נוסף על מצב המשחק הזה.

Creative Assembly שחררה לא מזמן את Total War: Warhammer וצפויה להראות לנו הצצה ראשונה לתוכן DLC עבור המשחק, יש גם סיכוי קטן שנקבל עוד מידע על Total War: Arena שנועד להביא את חווית Total War להמונים. כמו כן יש את Halo Wars 2 שהאולפן עובד עליו בשיתוף אדוק עם מיקרוסופט.

קליף בלזינסקי מרבה לדבר על LawBreakers, משחק היריות הבא שלו וכדאי לו, המשחק נראה היטב והוא צפוי לשתף מידע נוסף באירוע.

לא מזמן Relic Entertainment הציגו את הטריילר הראשון ל-Dawn of War 3. הטריילר היה ללא ספק אחד הטריילרים המרשימים שנראו אי פעם. אם יש לנו מזל הסרטונים במשחק יתקרבו לרמה הקולנועית שהציגו לנו בטריילר, המשחקיות מצד שני נראית די מסורתית הודות לתמונות מוקדמות שפורסמו במגזין PC Gamer. אנחנו מקווים שנראה דמו בהדגמה חייה על הבמה, דמואים כאלו נעדרו בצורה מאכזבת ביותר מהאירוע של שנה שעברה.

Ark: Survival Evolved בקושי בן שנה, אבל כבר מצליח להתעלות על מרבית משחקי ההישרדות בשוק. אולפן Wildcard הראה מחויבות ושחרר מודים ומפות כמו משוגע. ההרחבה האחרונה של המשחק, The Center, נראת מרהיבה ופנטסטית יותר משאר ההרחבות של המשחק, כוללת מפלי מים גדולים, יערות תת קרקעים וכל מני חיות פרהיסטוריות. האולפן צפוי לתת עדכון נוסף על המשחק ועל ההתמקדות שלו במצבי ה-Esports של המשחק.

אלו שעקבו באדיקות אחרי שוק המשחקים הבלעדיים על המחשב בשנים האחרונות בוודאי זוכרים סדרת משחקים קטנה בשם Mount & Blade, שקיבלה שבחים מקיר לקיר בעקבות קרבות המגע שלה ושכבת אסטרטגיה עמוקה. בהרבה מובנים הסדרה הקדימה את זמנה בגדול. לפני 4 שנים האולפן TaleWorlds הכריז על המשך מתאים בשם Mount & Blade 2: Bannerlord ונעלם כאילו בלעה אותו האדמה. השמועה אומרת ש-Bannerlord יקבל חשיפה גדולה ב-E3 הקרובה, אפילו אם TaleWorlds לא ידבר עליו ב-PC Gaming Show.

עוד משחק שכבש את ה-PC בסערה היה Chivalry: Mediveal Warfare, האולפן Torn Banner חוזר עם משחק בהיר יותר וקסום יותר בשם Mirage: Arcane Warfare, גרסה שחיקה נצפתה לאחרונה ב-PAX East ואנחנו די בטוחים שהם יציגו עוד מהמשחק ב-E3.

עוד אחד מהמשחקים שהוכרזו שנה שעברה באירוע היה Rising Storm 2: Vietnam, ואנחנו מקווים ש-Tripwire Entertainment יראו עוד על המשחק ב-E3. האולפן כבר הציג קצת מהמשחק ב-PAX East, אבל הטריילר האחרון של המשחק עדיין מציין שהמשחק נמצא באלפא. הגרפיקה והאנימציות נראות קצת מיושנות, אז אנחנו מקווים שהמשחק יקבל אהבה שהוא ממש צריך לה לפני שהוא יצא.

אין ספק לפלטפורמת ה-PC מגיע יותר טוב עקב העלייה החדה שלה בנתח השוק. מה שהופך את מסיבות העיתונאים של סוני ומיקרוסופט לחוויה מספקת היא שיש להם הכרזות אמתיות וחומריות לעשות. יוביסופט לדוגמה כבר עושה מסורת מאז 2012 להכריז על משחק מפתיע במיוחד בסוף מסיבת העיתונאים שלה ותמיד מנסה להראות משחקים חדשים ולשמח את מעריציה. על ידי שמירת החסויות המקוריות כמו AMD, המנחה והפורמט, מי שמעורב באירוע בהחלט יודע מה עובד וזה מראה התחייבות. אבל לבסוף איכות האירוע תהיה נתונה בידיים של החברות והאנשים שמשתתפים בו, אנחנו כמובן, לטוב או לרע, נסקר את האירוע.

 

e3-2012-ubisoft-press-conference-logo

חברת יוביסופט

מסיבת העיתונאים של Ubisoft בדרך כלל מגיעה באמצע אירועים גדולים יותר, – כמו של סוני ומיקרוסופט, אבל לא השנה. זה לא אומר שכדאי לכם לוותר על צפייה בלייב אגב, יוביסופט תמיד הציגה הפתעות גדולות ודמואים מפילי לסתות, והמסורת כנראה תמשיך גם השנה.

בשנה שעברה יוביסופט הכריזה על שלל משחקים כגון Ghost Recon: Wildlands, For Honor ו-South Park: The Fractured But Whole, בנוסף הציגה משחקים עתידיים דאז שעוד לא יצאו כמו The Division, Assassins Creed Syndicate ו-Rainbow Six: Siege.  אנחנו בטוח נראה שוב את המשחקים שהוכרזו שנה שעברה, ביחד עם עוד הפתעות בקנה, יוביסופט גם אמרה שיש לה "המון תאריכים" לשתף איתנו.

איישה טיילור מארחת את מסיבת העיתונאים שנה חמישית ברציפות, בוא נדבר על מה נראה על בטוח ומה אנחנו מקווים שנראה.

על אף שהיה מאכזב, יוביסופט בחרה שלא לוותר על Watch Dogs ובמשך השנתיים-שלוש האחרונות עבדה במרץ על Watch Dogs 2, משחק שכבר ראינו השבוע במידה מסוימת. השמועות על Watch Dogs 2 כבר מסתובבות חודשים רבים, והמפיצה כבר הכריזה שהמשחק הבא ישתחרר לפני מרץ 2017. E3 היא הזמן המעולה לחשוף את העולם הפתוח הבא של יוביסופט, במיוחד מאחר ו-Assassins Creed יוצא לשנת שבתון (במשחקים, בכל אופן), קוטאקו כבר דיווחו בתחילת השנה ש-Watch Dogs 2 יהיה בסן פרנסיסקו וכבר יצא השנה. בנוסף, סביר להניח שאם ההמשך יצליח, יוביסופט הולכים להחליף בתורות את מותגי Watch Dogs ו-Assassins Creed, ב2017 יצא Assassins Creed חדש, וב-2018 יצא משחק Watch Dogs חדש, אבל אנחנו עוד לא חוזי עתידות.

משחק חדש שיוביסופט עובדת עליו הוא משחק עולם פתוח עם שירותי אונליין חזקים, את שמו היא עדיין לא חשפה אבל היא ציינה שהוא יצא גם לפני מרץ 2017 בועידת המשקיעים האחרונה שלה. במילים אחרות המשחק יהיה גדול, נוצץ ומחובר לרשת, שיכלול כנראה תוכנית DLC רחבה או תוכן בתשלום קבוע. ליוביסופט בשנים האחרונות יש קטע עם משחקים שמחוברים לרשת בצורה קבועה כחלק ממשחקיות הליבה של המשחקים שלה. המשחק עשוי להחשף קצת לפני E3, אבל אין ספק שהוא גם יופיע בצורה רחבה יותר במסיבת העיתונאים.

Ghost Recon Wildlands היה שקט מאוד בשנה החולפת ורק לאחרונה שוחרר טריילר קולנועי חדש, אחרי שנה של עבודה שקטה אין ספק שיוביסופט תראה את ההתקדמות על המשחק מאז. Wildlands מתנער מההתרחשות בעתיד שהייתה נוכחת במשחקים הקודמים, במקום זאת Wildlands הוא משחק עולם פתוח נוסף של יוביסופט שנותן לכם מגוון רחב של דרכים לסיים כל משימה במשחק, יוביסופט מתכננת לשחרר את המשחק ברבעון השני של 2017, E3 זה בדיוק הזמן להדגים עוד מהמשחק.

עם סגנון גיבורי על חדש ומפתחת חדשה – אולפן יוביסופט בסן פרנסיסקו, במקום Obsidian של המשחק הקודם – המשחק הבא של סאות' פארק בשם The Fractured But Whole הולך להיות על בטוח חלק מהתצוגה של יוביסופט בתערוכה. האתר של המפיצה עדיין מציין את 2016 כשנת היציאה, אז סביר להניח שתאריך להרפתקה הזו תתפרסם בקרוב. השאלה היחידה שלנו היא: האם טרי פארקר ומאט סטון יעשו עוד הופעה נפלאה ב-E3?

For Honor, משחק ימי הבניים של יוביסופט עשה כל מני הופעות מחוץ ל-E3 בשנה האחרונה, אך עדיין לא הוציא את הראש מהאדמה והציג את עצמו במלואו. יוביסופט מתכננת לשחרר אותו גם ברבעון השני של השנה הבאה, אז הסיכוי שנראה עוד הרבה ממנו השנה גדול וסביר להניח שנקבל גם תאריך יציאה. עם משחק ממוקד מולטיפלייר כמו זה, אל תופתעו אם יוביסופט מתכננת בטא פתוחה.

אחרי זמן פיתוח יחסית ארוך, The Division סוף סוף יצא השנה לפני מספר חודשים והפך לאחד המשחקים הכי נמכרים של יוביסופט בשנים האחרונות. יוביסופט כבר הכריזה על תוכנית DLC רחבה שתצא בקיץ ובחורף, אבל אל תהיו מופתעים שיוביסופט תתמקד על אורך החיים של המשחק על הבמה – בין אם זה להכריז DLC חדש או להדגים את ה-DLC שכבר הוכרז.

Eagle Flight הוא משחק ה-VR הראשון שיוביסופט מפתחת, 2 קסדות המציאות המדומה של אוקולוס ו-HTC כבר בשוק והקסדה של סוני כבר מאחוריהם. אז VR יהיה פוקס גדול ב-E3 השנה. המשחק הזה נותן לכם לשחק כנשר ולטוס ברחבי פריס ואפילו לקחת חלק בקרבות אוויר של עד 6 שחקנים, אל אף שהמשחק נראה כאילו יצא מ-Assassins Creed, הוא נחשב כ-IP חדש לגמרי. על פי הדיווחים התגובות למשחק היו חיוביות מאוד בקרב התקשורת.

מסיבת העיתונאים של יוביסופט תמיד הקדישה כ-10 דקות בשביל… לרקוד. מצטערים, אין מנוס מזה, יוביסופט בהחלט תכריז על משחק Just Dance השנה. הכותר של שנה שעברה הציג מודל תשלומים עבור שירות סטרימינג עבור המשחק במקום לקנות אותו בעותק פיזי, אך הקהל הקזואלי יותר של יוביסופט ירצה להביא עותק פיזי כל שנה הביתה. ג'ייסון דרולו הופיע על הבמה של יוביסופט שנה שעברה. מי לדעתכם יהיה השנה?

אחד מתמונות הטיזר שיוביסופט שחררה בעקבות E3 הוא תמונה של הארנבים המשוגעים מהספין אוף של ריימן, אלא אם כן מדובר בסתם רפרנס לא קשור, לא נופתע אם משחק חדש יוכרז ב-E3. משחק VR? מיניגיים? אולי ידברו על המשחק מובייל שהוכרז לא מזמן? תפתיעו אותנו, ארנבים.

ב-2008, יוביסופט הכריזה על Beyond Good & Evil 2, המשך למשחק שהפך לקלסיקה ב-2003, מאז הוא נעלם כלא היה, מדי פעם היה מופיע שוב עם טיזרים שהובילו להבטחות שלא התקיימו. ב-2014 יוביסופט אמרה שהיוצר מישל אנסל והאולפן של יוביסופט במונפלייה עבדו "על העיקרים של המשחק" אבל גם "מפתחים משהו ששואף לעלות את הרף של ההמשך האגדי"

עברו 3 שנים מאז ש-Splinter Cell Blacklist הכניס לסדרה כל מני רעיונות חדשים שגרמו לה להיות שוב רלוונטית, אז הגיע הזמן שיוביסופט תמשיך את הסדרה הקלאסית הזאת גם על הדור הנוכחי, עכשיו שמשחקי טום קלאנסי קודמים כמו Rainbow Six ו-The Division לא מעסיקים אותם יותר. חידוש בסגנון Wildlands לדור הנוכחי יתקבל בברכה.

לסיום, 2 משחקי הריימן האחרונים היו משחקי פלטפורמה מושלמים, שמרימים את הסדרה ואת הדמות האהובה לגבהים חדשים ואנחנו מאוד נשמח לראות עוד משחקי ריימן שימשיכו את הקו העיצובי של הקודמים. Legends עבד נפלא על קונסולות הדור הנוכחי ומכר מעל לציפיות, מה שמראה שעדיין יש דרישה גדולה למשחקי פלטפורמה על הקונסולות החדשות. אז אנחנו מקווים שיוביסופט תהפוך את סדרת ריימן החדשה לטרילוגיה מושלמת של פלטפורמה

Sony--Paris-Games-Week-2015

חברת סוני

אין ספק שסוני נמצאת על גג העולם, היא נהנת למלוך. לכן מן הסתם יש לה עבודה קלה ב-E3 הזאת: הפלייסטיישן 4 מכרה כ-40 מליון יחידות נכון למרץ 2016 והקונסולה מספקת גרפיקה טובה יותר גם עבור משחקי מולטיפלטפורם והבלעדיים שלה נמכרים נהדר.

סוני לא מחויבת לשווק חומרה חדשה אם היא לא רוצה, החברה תוכל להמשיך להתמקד על הפלטפורמה המרכזית שלה ועל המשחקים כדי לשמור על אנשים מרוצים. סוני יושבת איפה שהמתחרים שלה מאוד רוצים להיות. מה שאומר שמסיבת העיתונאים של סוני יכולה להתמקד בלשמח את ליבם של גיימרים ולשמור על על התנופה שנוצרה מאשר לחפש איפה אתה עדיין לא הצלחת.

מסיבת העיתונאים של סוני מתרחשת כידוע אחרי מיקרוסופט וזה אומר שכבר נדע עד אז נגד מה סוני מתחרה בדיוק. מה עם נינטנדו? לנינטנדו יש משחק אחד השנה, זה לא משהו קשה להתעלות עליו.

מה שאנחנו נספר לכם עכשיו היה יכול להשאר בגדר תאוריה אם הדיווחים האחרונים לא היו כאלו רבים ועקביים: סוני אכן מתכננת פלייסטיישן 4 חזקה יותר כדי לספק יותר כוח גרפי עבור המשחקים שרצים עליה. הקונסולה תאפשר להציג וידאו ומשחקים ברזולוציה של 4K ולהביא את הקונסולה יותר קרוב למחשבי על שכרגע המשרתים את קסדות ה-VR השונות בשוק. על פי הדיווחים משחקים שישוחררו מעתה והלאה יהיו בעל מצב "סטנדרטי" עבור בעלי הקונסולה הרגילה ומצב שמאפשר שימוש בכוח של הקונסולה המשודרגת עבור קצב תמונות חלק יותר, רזולוציה טובה יותר או גראפיקה יותר אמינה ב-VR, זה יתן סיבה ללקוחות קיימים לשדרג ויציע ללקוחות חדשים גרסה חזקה יותר, בו זמנית הקונסולה גם תתחרה במחשבים שנועדו ל-VR.

מה לגבי הפלייסטיישן 4 הקיימת? אנחנו מצפים שסוני תוריד את מחירי הכניסה לעולם הפלייסטיישן, ואולי אף תעצב את הקונסולה מחדש בצורה קטנה ויעילה יותר. זה נראה די ברור מאליו אבל בכל זאת נגיד את זה: ברגע שקונסולה מגיעה לשלב שהיא נהית יותר זולה היא תקבל בוסט רציני במכירות מה שמפיח חיים חדשים בקהל שלה. עיצוב מחדש זה אולי השערה, אבל הורדת המחיר? הימור בטוח. סביר להניח שכבר יש לכם פלייסטיישן 4 אם אתם מעריצים שרופים (מסתכל עליך, ספיר), והמערכת כבר הושקה עם מחיר נמוך יותר מהאקסבוקס בהשקה בזמן שהיא הציעה יותר כוח למשחקים. זה שם את סוני בעמדה טובה להפעיל לחץ על המתחרה שלה שמדברים על מחירים וקשה להפריז בכוח של להיות בעל החומרה החזקה ביותר ועדיין עם המחיר הנמוך ביותר, לא משנה כמה משחקים סוני תכניס לבאנדל אחד. אופציה מתוקצבת תהיה דרך טובה מאוד לגרום לאלו שנמצאים על הגדר להתחייב סוף סוף עבור הפלייסטיישן 4 וסוני תמשיך להיות עם הפלטפורמה הכי נמכרת בדור הזה. כמובן שזה לא משנה לכם אם אתם גיימרים כבדים ואתם קוראים חדשות משחקים על בסיס קבוע, אבל קהל המיינסטרים השקט אוהב אופציה לא יקרה כדי להכנס לעולם הזה. פה סוני יכולה לראות את בסיס הלקוחות שלה גודל וככל שהמחיר נמוך יותר, טוב יותר

אין ספק שהקסדת המציאות המדומה של הפלייסטיישן היא הנשק הכי חזק של סוני במירוץ ה-VR: הקסדה הזאת היא כרגע האופציה הזולה ביותר והקלה ביותר לשחק ב-VR מה שנותן יתרון חסר פשרות מול HTC ואוקולוס. הקסדה תמכר ב-500 דולר והזמנות מראש כבר פתוחות זמן מה ופה זה מתחיל להיות מעניין: ירידה במחיר הקונסולה תוריד את המחיר הכולל של באנדל שכולל קסדה וקונסולה, וסביר להניח שסוני תכריז על באנדל שכוללת קסדה ואת הפלייסטיישן החדשה עבור לקוחות בעלי אמצעים. לשם השוואה, קסדה של אוקולוס עם מחשב כדי לתמוך בה עולה בסביבות ה-1500 דולר, אך כרטיסי המסך הזולים שנמצאים בדרך עושים להוריד את המחיר הזה במעט. סוני צריכה לקחת את המחיר הנוכחי של VR על המחשב כתקרת מחיר עבור באנדל של קונסולה חדשה וקסדה, אם סוני תצליח לשווק באנדל במחיר נמוך בכמה מאוד דולרים, היא תצליח להשיק מערכת VR באיכות גבוהה עם מחיר זול יותר.

כולם מדברים על VR והמתחרים מתקשים לספק את ההזמנות של הקסדות שלהם, סוני כאמור תשיק קסדה זולה וקלה יותר לשימוש. המחיר הנמוך והפשטות הם הנשקים הכי גדולים של סוני כאן ומאוד אפשרי שה-VR של סוני תהיה פלטפורמת ה-VR שתביס גם את ה-Vive וגם את ה-Rift. על פי התרשמויות של אחרים, הקסדה של סוני גם היא הקסדה הכי נוחה בשוק, במיוחד אם אתם זקוקים למשקפיים כדי לראות. אין ספק שלסוני יש המון יתרונות במרחב ה-VR ו-E3 זה בדיוק הזמן להדגיש זאת לקהל.

שנה שעברה מסיבת העיתונאים של סוני הייתה פחות סדרה של הכרזות ויותר כמו ינשופים שמגיעים עם חדשות מהוגוורטס. המון מהחדשות שראינו שנה שעברה הם משהו שאף אחד לא העלה בחלומותיו הפרועים ביותר. אחד מהם היה The Last Guardian, סוני צריכה להפוך את המשחק זה יותר מפנטזיה למשהו קצת יותר ממשי, אולי לתת לאנשים לשחק בו או להדגים את המשחק בצורת טריילר? הגיע הזמן ש-The Last Gurdian יוכיח את עצמו כיותר ממשהו שקיים לצורך נוסטלגיה, שיוכיח את עצמו בתור משחק מהנה.

סדרת Gran Turismo תמיד דחפה קדימה את הגראפיקה על פלטפורמות הפלייסטיישן, אז זה מפתה לשער שה-Gran Turismo הראשון על ה-Playstation 4 יגיע גם לקונסולה החדשה. במיוחד מאחר ו-Gran Turismo Sport כולל תמיכה ב-VR. צפו לעוד על Gran Turismo, אפילו אם זה רק בצורת וידאו.

Dark Souls 3 יצא השנה וכבר הספיק למכור 3 מליון יחידות בכל העולם, מספר שהוא מרשים ביותר. Form Software יוצרת משחקי מיינסטרים עם קהל ענק ויש המון אפשרויות איזה הכרזות הם יעשו במהלך האירוע של סוני. DLC חדש? המשחק הבא של האולפן? Dark Souls 3 היה המשחק האחרון של Form Software עבור סדרה שהתחילה לפני שינוי ניהולי שהתחרש באולפן, הנשיא החדש הידטאקה מיאזאקי אומר "המשחק הבא שלנו הוא רעיון שהוגה שהתחלתי את כהונתי כנשיא האולפן, יהיו סוגים חדשים של משחקים שנעשה בעתיד. זה נשמע מצוין, אבל אנחנו לא שוללים המשך ל-Bloodborne המופתי. כמובן שמשהו חדש יתקבל בברכה, אבל עולם הגיימינג אוהב ללכת על מה שעובד ואם זה לא שבור, לא צריך לתקן אותו.

השותפות של סוני עם Bungie, אולפן שעבד בעבר צמוד למיקרוסופט, לא הולכת להיפסק בקרוב. ללא ספק נראה עוד מהעולם של דסטני, אנחנו כבר יודעים שההרחבה הבאה בדרך והיא כנראה תהיה הנושא המרכזי עליו Bungie עתידה לדבר בקרוב, אבל אנחנו רוצים לראות עוד מדסטני ברמה גדולה יותר. האם המשך גדול מתוכנן לדוגמה Destiny 2? אנחנו נשמח למידע אפילו אם מדובר בטיזר קטן. על כל פנים, אסטרטגית התוכן של Bungie עובדת בצורה נהדרת, מה שמאפשר להם לעשות דברים נחמדים כמו לספר את הרקע של הסיפור הבא וכל מני עדכונים של ההמשך בעדכון אחרון למשחק. זה יכול להיות בונוס ענק אם סוני תסיים את ההכרזה בנושא דסטני עם תוכן בלעדי שיגיע לפלייסטיישן 4, דבר שאנחנו לא זרים לו מאז שהמשחק יצא

לסיום, הפלייסטיישן ויטה, הפלטפורמה הניידת של סוני שהייתה אמורה להביא עידן של חוויות חדשות מחוץ לבית, הבעיה שהיא יצאה בעידן שטלפונים חכמים כבר התחילו להשתלט על השוק ולמערכת מעולם לא היה סיכוי להתפתח. למרות זאת, הויטה עוד ביצור ועדיין חיה הודות לפורטים מאוד טובים של משחקי אינדי ידועים, לדוגמה הויטה היא הצורה הטובה ביותר לשחק את Downwell, סוני כבר הכריזה בעבר שהיא הופכת את הויטה ל"פלטפורמת עבר" מה שאומר שסוני תצמצם את התמיכה בכל הנוגע לעדכוני מערכת ומשחקים, לכן אם אתם בעלי ויטה, אל תצפו להרבה הכרזות בנושא הזה.

[divider style="dotted" top="20" bottom="20"]

 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

העמוד הקודם 1 2 3העמוד הבא

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
9 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איזה כתב חרוץ!

זה יוצא בדיוק על יום שני,הנשף סיום של בית הספר לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא ):

ומה בדיוק ההתלבטות?

חחחחחחחחחחחחחח הלוואי הG3 שלי היה מספק לי מספיק וסללה לראות את ההכרזות של יוביסופט וPC GAMING SHOW.

ואפילו את מיקרוסופט לא אוכל לראות במלואו ):

חייב להיות המשך ל red dead redemption !
ומה עם naughty dog אין משהוא עליהם?

אני לא חושב, הם הרגע סיימו את העבודה על Uncharted 4. אם משהו יהיה שם זה כנראה יהיה רק DLC, אני לא מצפה להכרזה של המשחק הבא שלהם.

לגבי call of duty – sony,
באתר של call of duty רשום שהdlc למשחק יצאו 30 יום קודם לps4

גם Rockstar תהיה בE3

וזה מוזכר בעמוד השלישי 🙂