Dead Rising 4 יהיה בלעדי זמני של Xbox One ו־Windows 10

052667

מיקרוסופט מאשרת שהדד רייזינג הבא בסדרה לא יהיה בלעדי של Xbox One ושל חנות Windows 10 לתמיד 

Dead Rising 4, משחק הזומבים מגוף שלישי שמפותח על ידי קאפקום ויופץ בידי מיקרוסופט, כנראה עתיד להגיע לפלטפורמות נוספות מלבד Xbox One ולחנות של Windows 10, כך אישרה אמש מיקרוסופט לאתר Gamespot, וסיכויים גבוהים שבעתיד הכותר ישוחרר לקונסולת PS4 ולחנות סטים. להלן ההצהרה:

Dead Rising 4 על קונסולת Xbox One מפותח על ידי קאפקום ויופץ בשותפות עם מיקרוסופט. המעריצים יזכו לשחק ראשונים בדד רייזינג 4 בפלטפורמות Xbox One ובמחשב האישי (Windows 10) בדצמבר הקרוב. בחנות Windows 10 הכותר יישאר בלעדי זמני למשך 90 יום, ואילו לקונסולת Xbox One הוא יישאר בלעדי למשך שנה. הייתה לנו מערכת יחסים קרובה וארוכת שנים עם קאפקום כולל השקת Dead Rising כבלעדי ל־Xbox 360 ו־Dead Rising 3 לפלטפורמות Xbox One ולמחשב האישי. הנה, שוב אנו משתפים פעולה עם קאפקום כדי להביא את החזון השאפתני שלהם ל־Dead Rising 4.

Dead Rising 3 היה בלעדי של Xbox One למשך עשרה חודשים, ולאחר מכן הוא שוחרר למחשב האישי. במסגרת עסקה בלעדית של קונסולות עם מיקרוסופט, הכותר מעולם לא הושק לקונסולת PS4. לסיום, אתם מוזמנים לצפות בסרטון משחקיות ששוחרר בכנס E3 2016:

Dead Rising 4 יראה אור השנה ב־6 בדצמבר לפלטפורמות Xbox One ולמחשב האישי. בעתיד כנראה גם לקונסולת PS4 ולחנות סטים. 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות