Crackdown 3 נדחה לשנה הבאה; גרסת המחשב אושרה

crackdown-3-agent-city.0 (1)

קראקדאון 3 לא יראה אור השנה, אך כשהוא ישוחרר הוא יגיע גם למחשב האישי 

Crackdown 3, משחק האקשן יריות מגוף שלישי שמפותח על ידי Reagent Games ויופץ בידי מיקרוסופט, לבסוף לא יראה אור השנה כמו שנאמר בכנס גיימסקום 2015, אלא יראה אור שנה הבאה לפלטפורמות Xbox One ולמחשב האישי (Windows 10 בלבד). דייב ג'ונס, המנהל קריאייטב של המשחק רשם הצהרה בעמוד הראשי של הסדרה ובו נאמר:

במהלך כנס E3 2014, הכרזנו על חזרתה של סדרת Crackdown לחיים עם המשחק החדש – Crackdown 3 – שעליו היה לנו חזון מרגש ושאפתן להציג משחק עם עולם פתוח חדש. ואז, כשהצגנו סרטון משחקיות של הכותר בגיימסקום 2015 על 100 סביבות הרס בזכות הענן של מיקרוסופט ואקס בוקס לייב. כיום, אנו שמחים לאשר ש־Crackdown 3 ישוחרר לפלטפורמות Xbox One ולמערכת ההפעלה Windows 10 במחשב האישי, ובנוסף יהיה Xbox Play Anywhere, ויאפשר לך לקנות את המשחק בפלטפורמה אחת ולשחק בה באחרת ללא צורך ברכישה נוספת. 

Crackdown 3 הוא משחק שנבנה לעתיד עם חווית מצב מרובה משתתפים שתגדיר מחדש איך לשחק במשחקים, וכשאנחנו ממשיכים לעבוד על כך, זה נהיה ברור שהזמן המקורי שלנו לסיים את הפיתוח של המשחק ולשחרר אותו בקיץ הקרוב למעריצים, תוך כדי שמירה על הגודל, היקף והאיכות של המשחק, יהיה מאתגר. כמובן, שבראש סדר העדיפויות שלנו הוא לתת לשחקנים חוויה מדהימה, משהו שהם לא חשבו שאפשר לראות לעולם, ואם היינו נדבקים למטרה המקורית שלנו, הכל היה מסתכן. אנו יודעים שהרבה מכם מאוד רוצים להפוך כבר לסוכנים ב־Crackdown 3, והמשימה שלנו היא לספק את החוויה הטובה ביותר בשנת 2017. 

פרטים על הבטא עם מצב המרובה משתתפים לא נחשפו, אך המפתחת מצפה לחשוף מידע חדש על הכותר בחודשים הקרובים, מי יודע ואולי נשמע על משהו בגיימסקום 2016.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות