החזרה לארקהם לא תקרה ביולי: Batman: Return to Arkham נדחה

batman_arkham_asylum_big_1-600x338

"המפתחת זקוקה ליותר זמן כדי ליצור משחק שמנוסח היטב" וורנר ברוס אומרת

Batman: Return to Arkham הוא אוסף של משחקי הארקהם הישנים שחוזרים כחידוש – אסיילום וסיטי – שהיו אמורים להשתחרר לקונסולות Xbox One ו־PS4 ב־29 ביולי. אמש, המפיצה Warner Bros רשמה הצהרה בדף הבית שלה, ושמה היא מודיעה כי האוסף לא יראה אור בתאריך המקורי שלו חודש הבא, ואילו הוא נדחה למועד מאוחר יותר, שעליו לא נחשפו פרטים. להלן ההצהרה:

לאחר שבחנו את התקדמות הפרויקט, הצוות שב־WB Games החליט לעכב את שחרורו של Batman: Return to Arkham כדי לתת למפתחת Virtuos Games זמן נוסף שייתן לה את האפשרות ליצור משחק שמנוסח היטב. כרגע אין לנו תאריך יציאה חדש לתת, אך תהיו בטוחים שתדעו ברגע שגם אנחנו נהיה בטוחים כי המשחק מוכן. ברור שאלו חדשות מאכזבות, אבל אנחנו מרגישים שהזמן הנוסף הזה יאפשר לצוות לתת למעריצים משחק עם חוויה בלתי נשכחת. 

זה נראה ש־Warner Bros מנסה ללמוד מהטעויות שעשתה בעבר עם Batman Arkham Knight, הכותר האחרון בסדרת ארקהם ששוחרר לפלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי ביוני שנה שעברה. בקונסולות הכל הלך טוב, אולם גרסת המחשב הייתה אסון שעשתה נזק רב לחברה. האם אנחנו צריכים לשמוח מהעיכוב הזה או להפך? חשוב לציין שחודש שעבר צצה שמועה כי גרסת 'משחק השנה' של ארקהם נייט בדרך לדור הנוכחי ביולי הקרוב, אך לפי המצב, זה לא נראה שזה יקרה.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x