סוף סוף: הסרט מיינקראפט מקבל תאריך יציאה

minecraft-10-700x393

רק עוד שנתיים, עשרה חודשים ועשרים ושישה ימים עד שנוכל לצפות בסרט מיינקראפט 

לאחר ש־Mojang, החברה מאחורי המשחק, הכריזה על הסרט מיינקראפט אי שם בפברואר 2014, הנה היום אנחנו מקבלים סוף כל סוף תאריך יציאה רשמי – 24 במאי 2019. ובמקביל ליציאתו בקולנוע, נוכל גם לראותו בתלת מימד וב־IMAX. כן, ללא ספק זה עוד הרבה זמן, אבל המצב היה ברור מאליו עוד במהלך הכרזתו כשאחראי החברה הצהיר שפרויקט הסרט ארוך וייקח בין 3 עד 4 שנים. Warner Bros היא המפיצה של הסרט, וגם היא לוקחת חלק בפרויקט. במהלך חשיפת תאריך היציאה, Mojang נתנה הצהרה בדף הבית שלה:

שלום לכם צופי הסרט מיינקראפט בעתיד, אני יודע שאתם חושבים כל יום "מתי הסרט מיינקראפט יוצא?", והיום יש לנו תשובה לשאלה שלכם – הסרט מיינקראפט יצא לאקרנים ב־24 במאי 2019, וגם בתלת מימד ו־IMAX.

כן, זה נראה כמו הרבה זמן, אבל זה פשוט חייב לקרות כך ולקחת את הזמן הארוך הזה כדי שהסרט יצא מדהים. וכולנו רוצים סרט מיינקראפט מדהים, נכון? 

זהו זה לעת עתה, אך ככל שהזמן עובר, כך אנו משתפים יותר! 

במהלך סוף שנת 2014 שון לוי, הבמאי הראשון של הסרט עזב, ופרויקט הסרט נכנס לבעיות והיה צורך בבמאי חדש. לאחר חצי שנה, ביולי 2015 נודע כי נמצא במאי חדש, שהוא רוב מקאלני. אם הרעיון של הסרט מצא חן בעיניכם, אתם מוזמנים לרכוש את פרקי המוד של מיינקראפט, שעד כה מצליחים.

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close