Supermassive מאשרת: Until Dawn 2 לא בפיתוח

b902c78dd66d1b5de8d21b83037928a4

המפתחת מסבירה כי היא רוצה להוציא משחקים לפלטפורמות נוספות מלבד ל־PS4

Until Dawn, משחק האימה שפותח על ידי Supermassive, הופץ בידי סוני ושוחרר באוגוסט 2015 כבלעדי לקונסולת PS4, כנראה לא יקבל המשך לזמן הקרוב, ואת הידיעה הזו אנו שומעים מפיט סמואלס, אחראי הסטודיו שהתראיין לאתר GamesIndustry.biz, ומסביר שפיתוח משחק שני לא באופק, ומאחר והקשר הבלעדי עם סוני הסתיים, הם רוצים להתמקד בלשחרר משחקים חדשים לפלטפורמות נוספות.

יש הרבה ספקולציות על מה אנחנו עושים ועל מה אנחנו עובדים עכשיו – ואני יכול להודיע רשמית ש־Until Dawn 2 לא בפיתוח כרגע, מכיוון שאנחנו עובדים על דברים אחרים.

פיט גם דיבר על מערכת היחסים עם סוני ועל העתיד של הסטודיו:

יש לנו מערכת יחסים מופלאה עם סוני, ואנו רוצים להמשיך לעבוד עמם על דברים רבים. אין טינה או הרגשה רעה, היא מפיצה לאור שבאמת חשובה לנו, ואני מקווה ומצפה שהם ימשיכו להיות כאלה. 

אנחנו באמת רוצים להביא את החוויות האלה, הסיפורים הקולנועיים כמו Until Dawn – בין אם זה אימה או לא – לפלטפורמות נוספות. זה נראה כי הצעד ההגיוני הבא שנעשה הוא להמשיך לעבוד על משחקים דומים שכאלה, אך כמובן שזה תלוי ב־IP, המפיצה, הפלטפורמה וכו'. זה מה שאנחנו רוצים ועל זה אנחנו מתמקדים עכשיו – לקחת את מה שעשינו עם Until Dawn ולדחוף את זה קדימה. 

לבינתיים, Supermassive עובדת על שני משחקי משקפי מציאות מדומה, שהם Tumble VR ו־Until Dawn: Rush of Blood, לשניהם אין תאריך יציאה ספציפי, אך הם ישוחררו בלעדית ל־PlayStation VR, שיראה אור השנה ב־13 באוקטובר.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות