צפו במסיבת העיתונאים של Ubisoft

ubisoft-e3-main

מתקרבים לסוף של שלב מסיבות העיתונאים, הפעם יוביסופט תציג את התותחים הכבדים שלה.

צפו בטוויטץ':

Watch live video from Ubisoft on www.twitch.tv

צפו ביוטיוב:


למה אפשר לצפות ממסיבת העיתונאים? 

ubisoft-e3-main

חברת יוביסופט

מסיבת העיתונאים של Ubisoft בדרך כלל מגיעה באמצע אירועים גדולים יותר, – כמו של סוני ומיקרוסופט, אבל לא השנה. זה לא אומר שכדאי לכם לוותר על צפייה בלייב אגב, יוביסופט תמיד הציגה הפתעות גדולות ודמואים מפילי לסתות, והמסורת כנראה תמשיך גם השנה.

בשנה שעברה יוביסופט הכריזה על שלל משחקים כגון Ghost Recon: Wildlands, For Honor ו-South Park: The Fractured But Whole, בנוסף הציגה משחקים עתידיים דאז שעוד לא יצאו כמו The Division, Assassins Creed Syndicate ו-Rainbow Six: Siege.  אנחנו בטוח נראה שוב את המשחקים שהוכרזו שנה שעברה, ביחד עם עוד הפתעות בקנה, יוביסופט גם אמרה שיש לה "המון תאריכים" לשתף איתנו.

איישה טיילור מארחת את מסיבת העיתונאים שנה חמישית ברציפות, בוא נדבר על מה נראה על בטוח ומה אנחנו מקווים שנראה.

על אף שהיה מאכזב, יוביסופט בחרה שלא לוותר על Watch Dogs ובמשך השנתיים-שלוש האחרונות עבדה במרץ על Watch Dogs 2, משחק שכבר ראינו השבוע במידה מסוימת. השמועות על Watch Dogs 2 כבר מסתובבות חודשים רבים, והמפיצה כבר הכריזה שהמשחק הבא ישתחרר לפני מרץ 2017. E3 היא הזמן המעולה לחשוף את העולם הפתוח הבא של יוביסופט, במיוחד מאחר ו-Assassins Creed יוצא לשנת שבתון (במשחקים, בכל אופן), קוטאקו כבר דיווחו בתחילת השנה ש-Watch Dogs 2 יהיה בסן פרנסיסקו וכבר יצא השנה. בנוסף, סביר להניח שאם ההמשך יצליח, יוביסופט הולכים להחליף בתורות את מותגי Watch Dogs ו-Assassins Creed, ב2017 יצא Assassins Creed חדש, וב-2018 יצא משחק Watch Dogs חדש, אבל אנחנו עוד לא חוזי עתידות.

משחק חדש שיוביסופט עובדת עליו הוא משחק עולם פתוח עם שירותי אונליין חזקים, את שמו היא עדיין לא חשפה אבל היא ציינה שהוא יצא גם לפני מרץ 2017 בועידת המשקיעים האחרונה שלה. במילים אחרות המשחק יהיה גדול, נוצץ ומחובר לרשת, שיכלול כנראה תוכנית DLC רחבה או תוכן בתשלום קבוע. ליוביסופט בשנים האחרונות יש קטע עם משחקים שמחוברים לרשת בצורה קבועה כחלק ממשחקיות הליבה של המשחקים שלה. המשחק עשוי להחשף קצת לפני E3, אבל אין ספק שהוא גם יופיע בצורה רחבה יותר במסיבת העיתונאים.

Ghost Recon Wildlands היה שקט מאוד בשנה החולפת ורק לאחרונה שוחרר טריילר קולנועי חדש, אחרי שנה של עבודה שקטה אין ספק שיוביסופט תראה את ההתקדמות על המשחק מאז. Wildlands מתנער מההתרחשות בעתיד שהייתה נוכחת במשחקים הקודמים, במקום זאת Wildlands הוא משחק עולם פתוח נוסף של יוביסופט שנותן לכם מגוון רחב של דרכים לסיים כל משימה במשחק, יוביסופט מתכננת לשחרר את המשחק ברבעון השני של 2017, E3 זה בדיוק הזמן להדגים עוד מהמשחק.

עם סגנון גיבורי על חדש ומפתחת חדשה – אולפן יוביסופט בסן פרנסיסקו, במקום Obsidian של המשחק הקודם – המשחק הבא של סאות' פארק בשם The Fractured But Whole הולך להיות על בטוח חלק מהתצוגה של יוביסופט בתערוכה. האתר של המפיצה עדיין מציין את 2016 כשנת היציאה, אז סביר להניח שתאריך להרפתקה הזו תתפרסם בקרוב. השאלה היחידה שלנו היא: האם טרי פארקר ומאט סטון יעשו עוד הופעה נפלאה ב-E3?

For Honor, משחק ימי הבניים של יוביסופט עשה כל מני הופעות מחוץ ל-E3 בשנה האחרונה, אך עדיין לא הוציא את הראש מהאדמה והציג את עצמו במלואו. יוביסופט מתכננת לשחרר אותו גם ברבעון השני של השנה הבאה, אז הסיכוי שנראה עוד הרבה ממנו השנה גדול וסביר להניח שנקבל גם תאריך יציאה. עם משחק ממוקד מולטיפלייר כמו זה, אל תופתעו אם יוביסופט מתכננת בטא פתוחה.

אחרי זמן פיתוח יחסית ארוך, The Division סוף סוף יצא השנה לפני מספר חודשים והפך לאחד המשחקים הכי נמכרים של יוביסופט בשנים האחרונות. יוביסופט כבר הכריזה על תוכנית DLC רחבה שתצא בקיץ ובחורף, אבל אל תהיו מופתעים שיוביסופט תתמקד על אורך החיים של המשחק על הבמה – בין אם זה להכריז DLC חדש או להדגים את ה-DLC שכבר הוכרז.

Eagle Flight הוא משחק ה-VR הראשון שיוביסופט מפתחת, 2 קסדות המציאות המדומה של אוקולוס ו-HTC כבר בשוק והקסדה של סוני כבר מאחוריהם. אז VR יהיה פוקס גדול ב-E3 השנה. המשחק הזה נותן לכם לשחק כנשר ולטוס ברחבי פריס ואפילו לקחת חלק בקרבות אוויר של עד 6 שחקנים, אל אף שהמשחק נראה כאילו יצא מ-Assassins Creed, הוא נחשב כ-IP חדש לגמרי. על פי הדיווחים התגובות למשחק היו חיוביות מאוד בקרב התקשורת.

מסיבת העיתונאים של יוביסופט תמיד הקדישה כ-10 דקות בשביל… לרקוד. מצטערים, אין מנוס מזה, יוביסופט בהחלט תכריז על משחק Just Dance השנה. הכותר של שנה שעברה הציג מודל תשלומים עבור שירות סטרימינג עבור המשחק במקום לקנות אותו בעותק פיזי, אך הקהל הקזואלי יותר של יוביסופט ירצה להביא עותק פיזי כל שנה הביתה. ג'ייסון דרולו הופיע על הבמה של יוביסופט שנה שעברה. מי לדעתכם יהיה השנה?

אחד מתמונות הטיזר שיוביסופט שחררה בעקבות E3 הוא תמונה של הארנבים המשוגעים מהספין אוף של ריימן, אלא אם כן מדובר בסתם רפרנס לא קשור, לא נופתע אם משחק חדש יוכרז ב-E3. משחק VR? מיניגיים? אולי ידברו על המשחק מובייל שהוכרז לא מזמן? תפתיעו אותנו, ארנבים.

ב-2008, יוביסופט הכריזה על Beyond Good & Evil 2, המשך למשחק שהפך לקלסיקה ב-2003, מאז הוא נעלם כלא היה, מדי פעם היה מופיע שוב עם טיזרים שהובילו להבטחות שלא התקיימו. ב-2014 יוביסופט אמרה שהיוצר מישל אנסל והאולפן של יוביסופט במונפלייה עבדו "על העיקרים של המשחק" אבל גם "מפתחים משהו ששואף לעלות את הרף של ההמשך האגדי"

עברו 3 שנים מאז ש-Splinter Cell Blacklist הכניס לסדרה כל מני רעיונות חדשים שגרמו לה להיות שוב רלוונטית, אז הגיע הזמן שיוביסופט תמשיך את הסדרה הקלאסית הזאת גם על הדור הנוכחי, עכשיו שמשחקי טום קלאנסי קודמים כמו Rainbow Six ו-The Division לא מעסיקים אותם יותר. חידוש בסגנון Wildlands לדור הנוכחי יתקבל בברכה.

לסיום, 2 משחקי הריימן האחרונים היו משחקי פלטפורמה מושלמים, שמרימים את הסדרה ואת הדמות האהובה לגבהים חדשים ואנחנו מאוד נשמח לראות עוד משחקי ריימן שימשיכו את הקו העיצובי של הקודמים. Legends עבד נפלא על קונסולות הדור הנוכחי ומכר מעל לציפיות, מה שמראה שעדיין יש דרישה גדולה למשחקי פלטפורמה על הקונסולות החדשות. אז אנחנו מקווים שיוביסופט תהפוך את סדרת ריימן החדשה לטרילוגיה מושלמת של פלטפורמה

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות