Battlefield 1 הוכרז: חוזרים למלחמת העולם הראשונה

ציפורניים כבר לא נשארו לנו לכסוס ולאחר הרבה ציפייה, המתנה, הדלפות ובעיקר שמועות שרצות ברשת כבר חודשים רבים וארוכים, הפרמיירה הגדולה של המשחק הבא בסדרת באטלפילד הגיעה, והוא מחזיר אותנו למלחמת העולם הראשונה.

באד קומפני 3 זה לא, עתידני זה לא ולבטח שלא מודרני. הפעם, באטלפילד הולך לעידן הכי קדום בסדרה, מלחמת העולם הראשונה. בטריילר חזק, נוצץ ובעיקר מפתיע המלווה בשיר 'Seven Nation Army' של The White Stripes, קיבלנו בברכה את הכותר הבא בסדרת באטלפילד, העונה לשם Battlefield 1, המהווה סגירת מעגל של EA ודייס בכל הקשור לסדרה, שעל כן המשחק הראשון בסדרה היה באטלפילד 1942. כפי שניתן להבין בבירור מהטריילר, Battlefield 1 מתרחש במלחמת העולם הראשונה, שהיתה ידועה בשם "המלחמה הגדולה", והתרחשה בין השנים 1914‏-1918, תקופה בה טילי הכתף והמטוסים המתקדמים היו מדע בדיוני.

Battlefield1_Reveal_WW1

כיאה למשחק שמתרחש במלחמת העולם הראשונה, ניתן לראות בטריילר אווירוני קרב מצוידים בתתי מקלעים מיושנים, כלים משוריינים שהיוו את פריצת הטכנולוגיה של אז, נשקים מהמאה הקודמת, פצצות חרדל, פרשים מהאימפריה העותמאע'נית, מוצבים שמזכירים את שיעורי היסטוריה, ניסיונות הסתתרות בבורות באדמה מהפצצות וכלים משוריינים, ספינת טילים וכמובן איך אפשר מבלי להזכיר את גולת הכותרת – צפלין ענק שמרחף מעל הבחור הנאה ההוא מהטיזר המסקרן.

BF1

דבר נוסף אשר ניתן להבחין בו בטריילר הוא מיקום הקרבות שמתרחשים באזורים פסטורליים עצומים, ונראה שבאטלפילד נשאר נאמן לסדרה בפאן של המפות הגדולות ורוויות האקשן (64 שחקנים). כמצופה, המולטיפלייר של Battlefield 1 יכיל קרבות באוויר, באדמה ובים. לפי דבריו של אחד ממפתחי המשחק, אנשים נוטים לחשוב כי במלחמת העולם הראשונה השתמשו רק בנשקים מיושנים שבודדים הם דגמיהם. אבל זו, לפי דבריו – טעות נפוצה: "ספינות קרב, מטוסים וארסנל רחב של נשקים מסוגים אוטומטיים, חצי אוטומטיים ועוד, יהוו חוויה בלתי נפרדת ממצב מרובה המשתתפים של המשחק".

BF1 חשיפה רשמית

בנוסף החליטו בדייס לשים דגש חזק על לחימת 'תגרה' (פנים מול פנים), כשלרשותכם עומדים כידונים, חרבות, אלות ואפילו אתי חפירה – בדיוק כפי שהתרחשו הקרבות באזורים מסומים במלחמת העולם הראשונה. קרבות האוויר גם הם לא הוזנחו לפי דבריו של המפתח, והם יהיו מגוונים. הפצצות, תקיפות וקרבות אוויר – אוויר, בעזרת תתי המקלעים בהם צוידו המטוסים לקרבות מסוג זה במהלך המלחמה מדוברת. הלחימה הימית עברה גם היא שינוי משמעותי והפעם השחקנים יוכלו "להרוס את החוף כולו", לפי דבריו של המפתח, ו-Battlefield 1 יכלול ספינות זריזות כדי לשקף את הדינמיות של כוחות החי"ר וקרבות האוויר. מפות המולטיפלייר יתרחשו על גבעות, בשדרות רחבים וכמובן – בתעלות. המפתח הדגיש גם כי סביבת המפות תילקחנה מכל רחבי העולם. החל מערים קטנות וכפרים במדבריות הערביות, ועד האלפים האיטלקיים.

Battlefield 1 משחק חדש

מה לגבי הקמפיין? ובכן, זה לא סוד שמצב הסינגל פלייר במשחקי באטלפילד בשנים האחרונות לוקה בחסר, וישנם אלו שיאמרו אפילו גרוע. הפעם, יהיו אפשרויות בחירה מגוונות יותר וכל אחד יתמודד עם המלחמה והעולם שמשתנה, בדרכו שלו, לפי דברי המפתח. כמעט ולא ידוע עדיין דבר על מצב הקמפיין של המשחק, אך אנחנו רוצים להאמין שהפעם הוא לפחות יתקרב לאיכות של המולטיפלייר. מלחמת העולם הראשונה היא תקופה מרתקת בהיסטוריה ויש להסיר את הכובע בפני דייס על האומץ ללכת נגד צו האופנה בז'אנר ה-FPS שצועד לעבר עתיד כמה שיותר רחוק.

Battlefield1_Reveal

יהיה מעניין לראות לאן דייס תיקח את מלחמת העולם הראשונה ואיזו חוויה היא תעניק לשחקנים. למרות שמדובר במלחמה איטית בקצב שלה שרובה מתאפיינת בחפירות – מנטליות שלא יושבת בקנה אחד עם סדרת באטלפילד, על פי הטריילר נראה שךחברה אין בעיה להטמיע אקשן סוחף גם פה. פרטים נוספים יתקבלו ככל הנראה במהלך תערוכת E3 2016 הקרובה, שבה אנחנו עשויים לקבל טריילר משחקיות ראשון. בתור אחד שחובב את הלחימה המודרנית וחושש לנסות משהו אחר, השתכנעתי שיש לדייס סוס מנצח ביד.

לקינוח, אמזון חושף את מהדורת האספנים המהודרת שכוללת סטיל בוקס מהודר, פוסטר פרופגנדה מבד,שלל בונוסים ופסלון:

BF1 גרסת האספנים

Battlefield 1 צפוי לצאת לראשונה לקונסולת ה-Xbox One של מיקרוסופט, הודות לגישה מוקדמת שתינתן לשחקני הקונסולה שיוכלו לשחק במשחק כבר ב-18 באוקטובר הקרוב. לאחר מכן, המשחק ישוחרר למחשב האישי ול-PS4 ב-21 באוקטובר. בדומה למתחרה העיקרי של הסדרה, הלוא הוא Call Of Duty, גם Battlefield 1 לא ישוחרר לקונסולות הדור הקודם שבעליהן יצטרכו להיפרד השנה משני כותרי ענק. ההרשמה לבטא כבר נפתחה באתר הרשמי של המשחק, אך תאריכיה עדין לא פורסמו אך אל דאגה, אנחנו נדאג לעדכן אתכם לגביה.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

מערכת התגובות
התראה
15 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

Early access זו אחת מהשיטות הכי מעצבנות שיש

וואווו נראה פצצההה מחכה בקוצר רוח

רק לי נראה שזה נהיה חצי assassins creed?

כן. מה בגלל שראית סוסים? חחח

סופסוף משחק יריות קל להשגה על מלחמת העולם הראשונה!

אני רק אומר שבזמן שהראו את הטריילר כל הצ'אט היה rip cod. רק אומר.

בהתחלה התבאסתי מהתקופה של המשחק אבל עכשיו אני כבר לא יכול לחכות!!! עוד 5 חודשים בייבי!!!

די בטוח שלא היו קרבות אוויר במלחמת העולם הראשונה…אבל מה זה משנה, בסך הכל משחק

האמת שהיו

בטח שהיו

זאת המלחמה הראשונה עם קרבות אוויר. במהלכה פותחו המפציצים הצבאיים הראשונים.

Dogfights!

נראה מטורף! מפתיע וקטלני!

WOW looks Fucking amazing well done team DICE!

לא ציפיתי לזה אבל נראה אדיר!