Need For Speed תחזור ב-2017

סדרת המירוצים של EA יוצאת (שוב) לשנת שבתון, והאולפן השוודי Ghost Games מפתחת משחק חדש שיצא ב-2017

"אנחנו עכשיו בונים את המשחק הבא על היסודות שהונחו עם Need For Speed והולכים לשחרר את המשחק הבא שלנו ב-2017" Ghost אמרה בפוסט בבלוג שלה היום.

EA ככל הנראה הפכה את Need For Speed לסדרה דו שנתית: המפיצה גם נתנה למותג מנוחה ב-2014 לאחר Need For Speed Rivals, שהושק ככותר השקה לפלייסטיישן 4 וה-Xbox One בנובמבר 2013. Need For Speed הוא אתחול של הסדרה שהושק בנובמבר אשתקד ל-PS4 ו-Xbox One ושחורר מאוחר יותר למחשב באמצע מרץ האחרון.

Ghost Games תמכה ב-Need For Speed במספר חבילות תוכן בחינם לאחר ההשקה, מה שהסתיים בפאץ' האחרון של המשחק בחודש שעבר שהציג פיצ'ר למולטיפלייר שנקרא SpeedLists. זה היה עדכון התוכן האחרון של המשחק, אך Ghost Games לא הולכת "לשבת בשקט" בין עכשיו ועד ההכרזה של המשחק הבא. האולפן מתכנן להזמין שחקנים מהקהילה של המשחק "בחודשים הקרובים" כדי להתנסות במשחק החדש ולאסוף את הפידבק שלהם.

איסוף פידבק ממעריצים היה גם המרכיב העיקרי בפיתוח Need For Speed. למרות זאת, המשחק בכל זאת זכה לביקורות פושרות, אך מכר יחסית היטב והיה המשחק השביעי הנמכר ביותר בארה"ב במהלך נובמבר, ועל פי הנתונים גם היו לו יותר שחקנים מהמשחק שקדם לפניו.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות