מיקרוסופט מורידה היום את Project Spark מהמדפים; מה קורה עם האונליין?

microsoft-project-spark-1200

המשחק לא זמין לרכישה, האונליין ייסגר באוגוסט הקרוב.

Project Spark הוא משחק אקשן הרפתקאות שפותח על ידי Team Dakota ו־SkyBox Labs, הופץ בידי מיקרוסופט ושוחרר לראשונה במחשב האישי כ'בטא פתוחה', הגרסה המלאה ראתה אור באותה שנה בחודש אוקטובר יחד עם גרסת Xbox One. בימים האחרונים, הודיע תומאס גראטז, מנהל קהילת המשחק שמהיום והלאה, המשחק לא יהיה זמין יותר להורדה ב־Windows Store ו־Xbox Marketplace, אולם מי שכבר רכש את המשחק, יוכל לשחק באונליין עד ה־21 באוגוסט הקרוב. תומאס רשם כמה מילים אחרונות כתודה למעריצים:

למרות החדשות המצערות, אני רוצה לחגוג את כל ההישגים של הצוות שלנו, וכמובן גם תודה ענקית לקהילה המדהימה שלנו. מאז יום השקת המשחק, הצוות שלנו שחרר 46 חבילות תוכן, 200 עדכונים וכמובן גם מאות שידורים־חיים וסרטונים על המשחק כדי לחגוג עם הקהילה. המשחק גדל כל כך הרבה, וכל זה בזכות המעריצים הנלהבים שלנו, שיצרו אלפי שלבים עם משימות חדשות. כמו כן, גם מחוץ למשחק היו אנשים שיצרו אתרים למעריצים עם מדריכים, פורומים ליצירת קשר ועוד. אנחנו מודים לכל מי ששיחק או יצר משהו במשחק, Project Spark לא היה מגיע לנקודות החיוביות אליהן הוא הגיע בלעדיכם.

לסיום, אם המשחק עדיין ברשותכם, אתם מוזמנים להוריד את כל התוכן האהוב עליכם שיישאר אצלכם, כי מה־12 באוגוסט כשהאונליין ייסגר, האופליין כנראה יהיה המצב היחידי שיישאר.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חבל, היה משחק מדהים.
למה מסירים אותו, למעשה? מאגר שחקנים קטן?