Hearts Of Iron IV זמין לרכישה מוקדמת

פארדוקס אינטראקטיב ופארדוקס דיבלופמנט סטודיו הכריזו הערב ש-Hearts Of Iron IV, הכותר החדש בסדרת משחקי האסטרטגיה עטורת השבחים אשר יצא בשישי ליוני, זמין לרכישה מוקדמת!

המשחק זמין לרכישה בשלוש גרסאות שונות:

  • צוער זוהי הגרסה הרגילה של המשחק אך בהזמנה מוקדמת תקבלו אייקון מיוחד בפורומים של פארדוקס וטפט לשולחן העבודה שלכם. גרסה זו תעלה 39.99 דולרים.
    cadet-steamversion
  • אלוף משנה – הגרסה הזו כוללת את כל מה שגרסת הצוער מציעה אך בנוסך לכך היא מציע אייקון נוסף וחבילת טנקים מיוחדת למשחק על מנת להוסיף לגיוון כאשר אתה צופה בטנקים שלך מרסקים את קווי האויב. גרסה זו תעלה 49.99 דולרים.
    colonel-steamversion
  • פילדמרשל – הגרסה הזו כוללת את כל הבונוסים אשר נמצאים בגרסאות הקודמות אך בנוסף לכך תקבלו אוואטר מיוחד לפורומים של פארדוקס ואת שתי ההרחבות הראשונות של המשחק בחינם כאשר הן יצאו. גרסה זו תעלה 89.99 דולרים.
    field_marshal-steamversion

בנוסף לכל אלו כל מי שיזמין את המשחק מראש יהנה מההטבות הבאות:

  • הצעדה הגרמנית – חבילת מוזיקה אשר הולחנה על ידי Andreas Waldetoft.
  • רדיו בעלות הברית – חבילת מוזיקה אשר הולחנה על ידי Tobias Gustafsson.
  • Hearts Of Iron: War Stories ספר משחק – עלילה אינטראקטיבית מסתעפת המונעת על ידי בחירות השחקן.  הסיפור נכתב על ידי Aaron Rosenburg ומספר על טייס בריטי צעיר בתקופת הקרב על בריטניה.
  • הרחבת מיקוד לאומי לפולין – הרחבה זו נותנת לפולין עץ מיקודים יחודי, אומנות, מספר מודלים 3D לרכבים ודיוקנים למנהיגים. הרחבה זו תהיה זמינה לכל מי שקונה את המשחק, ללא קשר לתאריך או לגרסה כלומר גם אחרי היציאה.
השוואה כוללת של כל הגרסאות הזמינות.
השוואה כוללת של כל הגרסאות הזמינות.

Hearts Of Iron IV ישוחרר ב-6.6.2016 למחשב האישי. מה הן מחשבותיכם על המשחק? שתפו אותנו בתגובות!

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות