GTA V: עדכון גדול חדש ב-7 ביוני

GTA V

מבטיחה ומקיימת: לאחר תקופה 'יבשה' יחסית, Rockstar תשחרר עדכון גדול למצב מרובה המשתתפים של Grand Theft Auto V ב-7 ביוני. כל הפרטים אודות העדכון בהמשך הכתבה.

הללויה! לאחר תקופת יובש קצרה בכל הקשור לעדכונים השוטפים עבור מצב האונליין של GTA V, רוקסטאר צפויה לשחרר עדכון חדש עבור המשחק – כך עולה הערב מפרסום רשמי מטעמה אודות העדכון, בדף החדשות של המשחק. כידוע רוקסטאר לא מרבה בפירוט מורחב במיוחד אודות העדכונים שהיא משחררת עבור המשחק טרם הם משתחררים, אך הפעם צפויות להגיע למשחק משימות חדשות שככל הנראה יהיו קשורות לארגוני ה-VIP. בנוסף לכך, כפי שפרסמנו כאן בגיימפרו בעבר, תהיה אפשרות לרכוש משרדים רבי קומות ומחסנים מיוחדים לטובת סחר ברחבי העיר במגוון של חומרים אסורים (נשמע טוב, לא?). כלי רכב חדשים צפויים גם הם להצטרף למשחק ותמונה של אחד מהרכבים החדשים מצורפת לכתבה (קצת מוכר ממהיר ועצבני 7).

GTA V

אני בטוח שאתם מחפשים בין השורות מילה כלשהי על שודים חדשים, אך לצערי גם הפעם כנראה שלא נזכה לראות חדש תחת השמש בנושא. מה שבטוח הוא, לפחות על פי הפרסום של רוקסטאר – מדובר על עדכון שאמור להיות משמעותי ולהוסיף בין היתר פיצ'רים חדשים למשחק, משימות חדשות, כלי רכב ועוד. חכם אמר פעם: "נותנים לך – תיקח, מרביצים לך – תברח".

GTA V

העדכון החדש למצב מרובה המשתתפים של GTA V צפוי להשתחרר בעוד כשבועיים, ב-7 ביוני ויגיע למחשב האישי ולקונסולות הדור הנוכחי. 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נחמד אבל עדיין לא משהו שיגרום לי לשחק בזה יותר מדי לצערי

אתה צודק לחלוטין

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x