GTA V: עדכונים 'משמעותיים' צפויים להגיע לאונליין בקרוב

 

זה לא סוד. כמות השחקנים במצב מרובה המשתתפים של GTA 5 הולכת ופוחתת, בעיקר מחוסר חידושים באונליין (שודים חדשים?!). עתה, רוקסטאר מתכוונת להחזיר את הקהילה בהמוניה לאונליין.

מאז שחרור המשחק למחשב האישי ולקונסולות הדור הנוכחי, לא ראינו עדכונים משמעותיים באמת מלבד עדכוני רכבים חדשים, בתים, משימות צדדיות וכל מיני תוספות קוסמטיות חדשות לרכבים. אין ספק כי כל עדכון הוא מבורך ומוסיף טעם למשחק, אך זה לא מספיק.

כידוע, הדרך המהירה, והכיפית ביותר להרוויח כסף (והרבה) במצב מרובה המשתתפים של המשחק היא השודים. מאז שחרורה של גרסת המחשב של המשחק, לא זכינו לראות ולו שוד אחד חדש, שיביא עניין מחדש באונליין. מי יודע מה רוקסטאר מבשלת לנו הפעם?

GTA 5

בפוסט רשמי בדף החדשות של המשחק GTA V, פרסמה רוקסטאר כי במהלך שנת 2016 ובכלל בתקופה הקרובה, צפויים לצאת "עשרות עדכונים מסיביים".

אחד מהעדכונים, כפי שצוין בפוסט, יספקו לשחקנים "הרפתקאות נוספות במימון פשע", והשחקנים יהיו יכולים לרכוש "נכסים גדולים וחדשים", שישמשו כפי שנרשם – כבסיס לארגון הפשיעה שלך ומקום אחסון עבור סחורה גנובה.

לא ברור אם מדובר בשודים חדשים או משימות צדדיות נוספות, אך זה נשמע מעניין. בנוסף, צפויים לצאת מסלולי מירוץ 'מטורפים' לאונליין , אחד מהם ניתן לראות בתמונה המוצגת לעיל.

GTA 5

כחלק ממסלולי הפעלולים החדשים צפויים גם להגיע רכבי פעלולים ואביזרים נוספים. עדכונים של משימות צדדיות חדשות ואיוונטים של RP צפויים גם הם להגיע במהלך התקופה הקרובה, אך רוב הציפייה מופנת כלפי השודים חדשים – במידה ויש כאלה.

אין פרטים ספציפיים לגבי תאריך שחרורם של העדכונים והאירועים שרוקסטאר מתכננת, אך ידוע כי כל העדכונים ישוחררו טרם תום השנה הנוכחית. אף על פי שזה לא נאמר במפורש, רוקסטאר צפויה לשחרר עדכונים אלה רק לקונסולות הדור הנוכחי ולמחשב האישי, בעוד קונסולות הדור הקודם נשארות גם הפעם מאחור.

GTA 5

השחקנים רוצים שודים חדשים, אז למה זה לא קורה? ובכן, התאוריה וההיגיון אומרים כי רוקסטאר רוצה להשאיר את מצב מרובה המשתתפים של ג'יטיאיי 5 רלוונטי לאורך שנים ארוכות, לכן – היא דוחה עד כמה שניתן שחרור של עדכונים מהסוג הזה, במידה וזה עומד בכלל על הפרק. בינתיים, אנחנו נמשיך להמתין בציפייה לפרטים נוספים אודות העדכונים.


כל החדשות ועדכונים שוטפים מ-GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp 


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תודה על הפרסום, מחכים לעדכון.

Civilization VI הוכרז!

כתבה בתנור 🙂