GTA V מכר 65 מיליון עותקים עד כה

GTA V

במסגרת תדרוך רווחים אחרון לרבעון הנוכחי של Take-Two – מפיצת המשחק Grand Theft Auto V, מפרסמת המפיצה את הנתונים המרשימים. לזכותה יאמר שיש במה להתגאות.

לא פחות מ-65 מיליון עותקים של המשחק GTA V נמכרו עד היום, כך עולה ממידע שפרסמה מפיצת המשחק אתמול. מדובר על עלייה של 5 מיליון עותקים מחודש פברואר האחרון שהמשחק דאז מכר כ-60 מיליון. כמעט שלוש שנים עברו מאז שחרורו של המשחק לראשונה אי שם במהלך ספטמבר 2013, שהגיע אז רק לקונסולות הדור הקודם, ה-Xbox 360 וה-PlayStation 3 ורק לאחר מכן במהלך שנת 2014 הגיע גם לקונסולות הדור הנוכחי, ה-Xbox One וה-PlayStation 4, והוא רלוונטי כנראה יותר מתמיד לפי נתוני מפיצת המשחק, שיכולה לטפוח לעצמה על השכם.

שחרורה של גרסת המחשב האישי של המשחק במהלך שנת 2015 גרמה לזינוק משמעותי במכירות והשאירה את המשחק רלוונטי יותר מאי פעם, כך עולה מתדרוך הרווחים – אף על פי שאין נתונים במספרים. למרות ששחקני האונליין במשחק מרגישים שמצב מרובה המשתתפים בדעיכה בעיקר בעקבות חוסר חידושים ועניין בו, מנכ"ל Take-Two ממהר לומר כי גם במצב מרובה המשתתפים של המשחק, חלה עלייה מתמדת בשחקנים – אך לא נוקב במספרים. צריך להוריד את הכובע ולומר – כמעט שלוש שנים חלפו מאז שוחרר לראשונה המשחק, ועד היום GTA V מצליח לככב ברוב מצעדי המכירות בעולם – בעשירייה המובילה, וימים יגידו איזה יעדים נוספים הוא יכבוש.

GTA V

במבט קדימה, כפי שדיווחנו כאן בגיימפרו מלפני כשבוע, במהלך השנה הנוכחית רוקסטאר מתכננת לשחרר עדכונים 'משמעותיים ומסיביים' למצב מרובה המשתתפים של GTA V.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

להגיד תאמת שקניתי את המשחק חשבתי שיש לו יותר פוטנציאל במיוחד במוטיפלייר אבל הוא כבר משעמם ואין מה לעשות בו.
הייסטים כל היום,אין משהו יותר מעניין?

מסכים עם כל מילה…המשחק הזה כבר נהיה משעמם
הם צריכים להתחיל להוציא עדכוניים משמעותיים למשחק

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x