Dawn Of War III הוכרז!

key_art_1024

משחק האסטרטגיה המיתולוגי ממותג Warhammer 40,000 חוזר!

Dawn of War 3 הוא המשחק הבא מאולפן Relic בסדרת משחקי האסרטגיה בזמן אמת שמבוססות על Warhammer 40,000, הוא יצא ב-2017. Sega, Relic ו-Games Workshop הכריזו על המשחק באמצעות טריילר סינמי שמבטיח מוות, הרס וכמה מהיחידות הגדולות ביותר שאי פעם היו במשחק Dawn of War

Warhammer 40,000: Dawn Of War 3 ישלב את "קנה המידה האפי" של המשחק המקורי מ-2004 עם ההתאמה האישית וגיבורי העלית מ-Dawn Of War 2. השחקנים יוכלו לפקד על יחידות ענקיות כמו האביר הקיסרי של ה-Space Marines, הגרוקאנוט של האורקים ואביר הזעם של ה-Elders. לכל יחידה יש יכולות הרסניות במיוחד.

"זה ה-Dawn Of War שהמעריצים חיכו לו" אמר המפיק בפועל סטיפן מקדונלד בהצהרה לעיתונות "הגיבורים הכי גדולים? יש. לייזרים ענקיים שיורים מהחלל? יש. בניית בסיסים. גיבורים גדולים, קרבות ענקיים, זה הכל שם. תתכוננו לאחד ממשחקי ה-Dawn of War הגדולים שהיו. יחי הקיסר!"

Dawn Of War 3 יהיה המשחק הראשון בפיתוח של Relic תחת הפיקוח המלא של Sega מאז הם נקנו מידי THQ. החברה לא נתנה תאריך יציאה כרגע.

ראו את טריילר ההכרזה של המשחק למטה בשביל לראות את הקרבות בין האורקים, נחתי החלל וה-Elders שתוצאתם היא רק ערימה של גופות ויחידות שנפלו בקרב.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לשם תהילת הקיסר, אני מכריז על כתבה זו כקדושה.
רק שהכופרים ב- SEGA לא יחרבשו הכל.

לפי איך שהבנתי מהכתבה הכותב ממש אוהב את העולם של warhammer 40k אז אני מציעה לראות סדרה ביוטיוב בשם "if the emprror had a text to speech device" אחד הדברים הכי אדירים ומצחיקים שיש.

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x