Civilization VI הוכרז

אמש, לכבוד יום השנה ה-25 לסדרת משחקי האסטרטגיה עטורת השבחים Civilization, הוכרז הכותר החדש בסדרה! Civilization VI.

החידושים העיקריים בכותר החדש הם:

  • אימפריות רחבות ידיים – בכותר החדש תוכלו לחזות באימפריה שלכם כאשר היא מתפרשת ברחבי המפה כמו שלא ראיתם בעבר, כל עיר תכלול מספר משבצות כך שתוכלו לנצל את מלוא היתרונות אשר השטח מציע לכם.
  • מערכת חקירה חדשה – תוכלו להשתמש בבונסים מיוחדים על מנת להאיץ את ההתקדמות הטכנולוגית של הציוויליזציה שלכם לאורך ההיסטוריה. השתמשו ביחידות שלכם על מנת לחקור, לפתח את הסביבה שלכם ולחקור תרבויות חדשות.
  • דיפלומטיה דינאמית – אינטראקציות עם ציוויליזציות אחרות ישתנו לאורך המשחק, החל מאינטראקציות פרימטיביות של יצירת קשר ראשון שבו קונפליקט הוא דרך החיים ועד בריתות והסכמים שונים לקראת סוף המשחק.
  • מערכת צבא חדשה – הרחבה של עיצוב ה: "יחידה אחת לכל משבצת", כאשר משבצת אחת תוכל כעת להכיל גם יחידות תמיכה אשר ישולבו ביחד עם יחידת אחרות כגון: אנטי טנק ביחד עם יחידת רגלים, או לוחמים עם מתיישבים. בצורה דומה יחידות יוכלו להשתלב אל יחידות "חיל" חזקות.
  • מצב מרובה משתתפים משופר – בנוסף לצורה הקלאסית שבה הייתם משחקים עם חברים בעבר, מצבי משחק חדשים הוכנסו למשחק על מנת שתוכלו לשתף פעולה או להתחרות בחבריכם בסשן משחק אחד.
  • משחק בעבור כל השחקנים – הכותר החדש יספק לשחקנים ותיקים דרכים חדשות לבנות ולעצב את הציוויליזציה שלהם. מערכת הדרכה חדשה תשולב במשחק אשר מעוצבת להנגיש את המשחק לשחקנים חדשים.

CivilizationVI_KeyArt

הכותר החדש צפוי לצאת ב-21 לאוקטובר השנה. האם מתרגשים? יש לכם מחשבות על המשחק? שתפו אותנו בתגובות!

[divider style="dashed" top="25" bottom="25"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מחכה בקוצר רוח שיצא המשחק .!!
שרוף על סידרת המשחקים הזאתי .
משחק גאוני !

רגע החלל זה לא 6?

Beyond Earth הוא ספין אוף, הוא יותר מתפקד כהמשך לAlpha Centauri, משחק אסטרטגיה דומה ששוחרר לקראת סוף שנות ה-90, עוד מהימים שFiraxis עשו עסקים עם EA

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x