מכירות הפלייסטיישן 4 כובשות יעד נוסף

PS4 Sales Surpass 40 Million Units

ענקית הטכנולוגיה – Sony, יכולה לטפוח לעצמה על השכם בעקבות מכירות קונסולת הדור הנוכחי שלה, ה-PS4 – אשר כובשות יעד חדש ומשמעותי; 40 מיליון יחידות נמכרו עד כה.

בעוד השמועות והפרסומים אודות הגרסה המשופרת של הקונסולה אשר שנקראת לעת עתה PS4.5 או בשם הקוד שלה – Neo, הולכים וגוברים, מכירות הפלייסטיישן 4 ממשיכות לצמוח. הפעם, סוני מפרסמת נתון מעניין במיוחד: לא פחות מ-40 מיליון יחידות של הקונסולה נמכרו עד היום לצרכנים ברחבי העולם. בשונה מבעבר לא מדובר על נתון שמציג את מספר היחידות שהוזמנו על ידי החנויות, אלא על נתון מדויק שמציג כמה יחידות נרכשו על ידי צרכנים ברחבי הועלם.

PS4 2.5 Update

לצד פרסום הנתון על ידי החברה, מנכ"ל חטיבת הפלייסטיישן בסוני – אנדרו האוס, פרסם את הדברים הבאים והודה לצרכנים: "אנו אסירי תודה על תמיכה העצומה מהמעריצים ומשותפינו על פני הגלובוס, אשר עזרו לנו להשיג אבן דרך משמעותית זו בפרק זמן כה קצר"

purchasing-ps4-playstation-4-console

רק בתקופת החגים האחרונה בשנת 2015, סוני מכרה 5.7 מיליון יחידות של PS4, זינוק משמעותי שהביא את מספר המכירות הכלליות של הקונסולה לעמוד על 35.9 מיליון יחידות שנמכרו דאז עד חודש ינואר האחרון. משמעות הנתונים הללו היא שמאז חודש ינואר האחרון, סוני מכרה למעלה מ-5 מיליון יחידות של הפלייסטיישן 4, שמספר המכירות הכלליות של הקונסולה כאמור, עומד כעת על 40 מיליון. כעת סוני מסתכלת קדימה וחוזה בדו"ח הפיננסי האחרון שלה כי עד מרץ 2017 ימכרו לא פחות מ-60 מיליון יחידות של הקונסולה.

לצד התחזיות של סוני, אנליסטים צופים כי סוני צפויה למכור בסך הכל 100 מיליון יחידות של הקונסולה עד שהיא כבר לא תהיה רלוונטית, וכי ה-Xbox One ימשיך לפגר במכירות מאחור.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות