E3 2016: המשחקים שצפויים לקחת חלק בתערוכה

E3

תערוכת הגיימינג הגדולה הולכת ומתקרבת והיא צפויה להיות עמוסה ביותר. אז מה אנחנו צפויים לראות בה השנה? הרבה כותרים חדשים ונוצצים – כיאה לתערוכה בסדר גודל של E3.

תערוכת E3 2016 מעבר לפינה וייתכן שאתם תוהים אילו משחקים אנחנו צפויים לראות בה השנה. למענכם, ריכזנו את כל הכותרים החדשים שאישרו עד כה והם צפויים להופיע בתערוכה. כאמור, תערוכת E3 השנה צפויה להיות עמוסה בכותרים חדשים, מכשירי מציאות מדומה וצפויה לספק בעיקר הנאה כבכל שנה לחובבי התחום שבנינו. השנה מסיבת העיתונאים של EA בתערוכה אמורה להיות מפתיעה ובעיקר מעניינת, הודות לכותרים החדשים שאמורים להופיע כחלק ממסיבת העיתונאים בתערוכה, כמו Battlefield 1 ו-Titanfall 2. לצידם, גם משחק חדש בסדרת COD יופיע בתערוכה, הלוא הוא Call of Duty: Infinite Warfare שלוקח אותנו לעתיד הרחוק (שוב).

מסיבת העיתונאים של Xbox בשנה שעברה
מסיבת העיתונאים של Xbox בשנה שעברה

מלבד החברות הגדולות, Bethesda גם היא לא נשארת מאחור ובמסיבת העיתונאים שלה אנחנו צפויים לראות משחק Dishonored חדש – Dishonored 2. מסיבת עיתונאים נוספת שאמורה להיות מעניינת לא פחות היא של Square Enix, אשר תציג בין היתר את המשחק Final Fantasy XV.

e3-2015-שיאים

מחממים מנועים ומכינים את הפופקורן: תפנו לכם את הלוז כי תערוכת E3 2016 תתקיים בחודש הבא בין ה-14-16 ביוני בעוד מסיבת העיתונאים של Electronic Arts תתקיים כבר ב-12 ביוני, ומסיבות העיתונאים של Bethesda ,Microsoft ,Sony ו-Ubisoft יתקיימו ב-13 ביוני. Nintendo גם היא כהרגלה צפויה לקיים שידור חי מהאיוונט שלה ב-14 ביוני. את רשימת הכותרים המדוברת שהופעתם בתערוכה אושרה תוכלו לראות בסוף הכתבה.

צוות האתר GamePro יעבוד מסביב לשעון בימי התערוכה ויספק לכם את כל החדשות והעדכונים מהתערוכה במהירות האפשרית. מוכנים לאירוע הגיימינג הגדול של השנה?

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

E3 2016: כל המשחקים שאושרה הופעתם בתערוכה (נכון להיום):

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

למה ברשימה מופי JUST CAUSE 3?
הוא לא יצא כבר?

למעשה JC3 מופיע ברשימה כי הוא מופיע ברשימה של gamespot, נברר מה פשר הימצאו.

http://www.gamespot.com/articles/all-the-e3-2016-games-confirmed-so-far/1100-6440260/

תודה רבה,אני בטוח שאתם מתכוננים נפשית לימים ללא שינה בשביל לעבוד סביב ההכרזות.

נ.ב אתם הולכים לעדכן כאן את המשחקים שיופיעו?

נראה לי גם צריך להוסיף משחקים שכנראה יופיעו כמו FIFA 18 PES 18 MIROR EDGE GHOST RICON ועוד

הרשימה תתעדכן ברגע שיאשרו הופעתם של משחקים נוספים.
לגבי משחקי הספורט למיניהם (הקבועים) – אין טעם לציין אותם ברשימה כי זה מובן מאליו שהם יופיעו כדרך קבע, אגב – אני חושב שהתכוונת לפיפא 17 ופרו 17 (:

חחחחחחחחחח כן תודה רבה