השוואת גרפיקה לגרסה המחודשת של Call of Duty 4

יממה לאחר שחרור הטריילר הרשמי של Call Of Duty: Infinite Warfare על ידי אקטיביזן לאחר שהודלף והרס להם את ההפתעה, בו הופיעה גם הגרסה המחודשת של COD4, השוואת הגרפיקה בין הגרסה הישנה לחדשה של המשחק לא איחרו לבוא.

לצד ההכרזה על המשחק החדש בסדרת Call Of Duty, התבשרנו שבנוסף למשחק העתידני – פלצני החדש של Activision, תגיע גרסה מחודשת (Remastered) של אחד המשחקים הטובים והמוצלחים של הסדרה – Call of Duty: Modern Warfare. שנשאר בנרטיב המלחמה המודרנית המקורי שלו גם כמעט עשר שנים לאחר שחררו, וטוב שכך.

כשעות ספורות לאחר שחרור הטריילר בו הופיעו קטעים קצרים מתוך הגרסה המחודשת של COD4, התחילו לצוץ ברשת סרטוני ההשוואה שמשווים את הגרפיקה של הגרסה הישנה של המשחק, לחדשה. סרטון ההשוואה שמוצג לעיל צולם באיכות ירודה יחסית על הקונסולות, אך את השינויים ניתן לראות בבירור.

נראה טוב? אנחנו מסכימים. בהודעה לעיתונות מסרה אקטיויזן כי הגרסה המחודשת תכלול (מבחינה גרפית) טכנולוגיה דינמית מהמתקדמות ביותר כיום, אנימציות חדשות ומלוטשות, שיפורי סאונד משמעותיים ותוספות נוספות שעשויות להפוך את Call of Duty: Modern Warfare למשחק שמציע מראה וויזואלי שהייתם מצפים לקבל ממשחק קונסולה מהדור הנוכחי. אין ספק שהשיפור הגרפי מבורך – עכשיו רק נשאר לתהות מה יעלה בגורל העלילה; האם ישתנה משהו? האם יהיו משימות חדשות שיהוו המשך לעלילה? ורבות השאלות הנוספות.

חבל שהטריגר השיווקי של אקטיויז׳ן יוצר מצב שאת הגרסה המחודשת של COD4 לא יהיה ניתן לקנות כמשחק כשלעצמו, והוא יימכר רק בנוסף למשחק Call Of Duty: Infinite Warfare כחלק מגרסאות הפרימיום שלו שעומדות למכירה מוקדמת כבר היום. סביר להניח שבאקטיויז׳ן הבינו שלשחקני הסדרה נמאס מהנרטיב העתידני  אז הם משתמשים בגלגל ההצלה בדמות הגרסה המחודשת של COD4.

COD4

שחקני הקונסולות של הדור הקודם יצטרכו להיפרד השנה מסדרת Call of Duty משום ששני המשחקים החדשים שעתידים להגיע אלינו ישוחררו למחשב האישיXbox One ו-Playstation 4 בלבד. פרטים נוספים אודות שני המשחקים אנחנו צפויים לקבל במהלך תערוכת E3 2016 הקרובה, שתיערך בחודש יוני.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חח המשחק עדיין נראה כמו חרא…