מה הסיפור (והגרסאות המיוחדות) של Deus Ex: Mankind Divided?

Adam101-610

Square Enix העלתה לאוויר טריילר חדש שעושה לנו טיזינג לסיפור של אדם ג'נסן ב-Deus Ex Mankind Divided וגם מציג לנו קטעי משחקיות חדשים

Eidos Montreal שחררה טריילר חדש ל-Mankind Divided, המשחק האחרון בסדרת ההתגנבות עתידנית-דיסטופית Deus Ex שיצא למחשב והקונסולות באוגוסט הקרוב. בטריילר מתחת, אדם ג'נסן מספיר לנו על הסיפור שלו, את מי הוא יוצא לצוד ומה הוא יכול לעשות עם השדרוגים החדשים שלו:

המשחק, שמתרחש בשנת 2029 מאוד מתקדמת טכנולוגית, יושק ב-23 באוגוסט ל-Playstation 4, Xbox One ולמחשב, לאחר דחייה קצרה מפברואר ושערוריית בונוסים למזמינים מראש שבוטלה.

ביחד עם הטריילר המפיצה גם שחררה פרטים ל-2 גרסאות מיוחדות שיהיו זמינות ביום ההשקה. גרסת Day One שעולה 60 דולרים תכלול משימת בונוס במשחק, ספר קונספט ארט דיגיטלי של המשחק וקומיקס שמגשר בין המשחק הקודם למשחק הזה, פסקול המשחק ומספר פרטים קוסמטיים לג'נסן.

בעבור 140 דולרים, מעריצי שרופים של דאוס אקס יוכלו לקבל את כל התוכן בגרסה לעיל ביחד עם פסל של ג'נסן בגודל 9 אינצ' וספר הקונספט ארט בגרסה הפיזית וכל זה ארוז במארז מיוחד שעוצב ברוח המשחק. גרסת האספנים הזאת תכלול גם Season Pass למשחק.

DXMD_CollectorsEdition_ESRB_RP_US.0
גרסה נוספת שתכלול את חבילת ההרחבות, נקראת ״דיגיטל דלוקס״ ותעלה 90 דולרים. היא תהיה זמינה בנפרד החל מה-23 באוגוסט.


[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות