Mirror’s Edge Catalyst: מראה, מראה שעל הקיר, מי הכי יפה בכל העיר?

Mirror’s Edge Catalyst

הבטא הסגורה של המשחק רק זה עתה שוחררה, וסרטוני ההשוואה של השוני בין הפלטפורמות בכל הקשור לגרפיקה והרצה לא איחרו לבוא. אז מי לקח? היי! אל תשרפו את המוח. זו שאלה רטורית.

Mirror’s Edge Catalyst, אשר פועל על הגרסה העדכנית ביותר של המנוע המתקדם מבית DICE – מפתחת המשחק, העונה לשם Frostbite 3, מצליח להעניק למשחק גרפיקה מרהיבה, בדומה ל-Star Wars: Battlefront, שגם הוא פועל על הגרסה העדכנית ביותר של Frostbite 3 – בכל הפלטפורמות המודרניות. ועכשיו, איך אפשר בלי קצת השוואה בין הפלטפורמות?

ובכן, ה-Xbox One ,PlayStation 4 והמחשב האישי הועמדו למבחן, ואלו התוצאות: ראשית, באף אחת מהקונסולות המשחק לא רץ על 60 FPS מלא, אלא התוצאות מראות כי הקונסולות נושקות ל-60, ולא "נעולות" על ה-FPS הנדרש. למעשה, אף אחד מהמשחקים המשמעותיים האחרונים מבית הפיתוח של DICE כמו Battlefield 4, Battlefield Hardline ו-Battlefront לא רצים על רזולוציית 1080p באף אחת מהקונסולות. אשמת הפיתוח או החומרה? אתם תבחרו באשמים.

ועכשיו לקצת גרפיקה – במקום השלישי והמכובד, ה-Xbox One של מיקרוסופט, אשר מריץ את המשחק ברזולוציית 720P בלבד. בצד השני של הזירה, ה-PlayStation 4 של סוני, המריץ את המשחק ברזולוציית 900P. שוב – אף אחת מן הקונסולות לא נעולה על 60 FPS. כחלק מסרטון ההשוואה ניתן לראות גם את גרסת המחשב האישי, אשר מציגה את המקסימום שהמשחק יכול להציע מבחינת גרפיקה והרצה. מפרט המחשב בו בוצעה הבדיקה הוא מעבד i7 3770, כרטיס מסך Nvidia GeForce GTX 970 ו-16 GB RAM. רק לאחרונה DICE הודיעה על דחיית תאריך שחרורו של המשחק בשבועיים על מנת לתקן בעיות (במידה ויצוצו כאלה) שידווחו במהלך הבטא הסגורה, על מנת להביא את הגרסה המסחרית הסופית לרמת הגימור המושלמת.

חשוב לציין כי מדובר על תוצאות מהבטא הסגורה של המשחק Mirror’s Edge Catalyst ודברים תמיד יכולים להשתנות עד שחרור הגרסה המסחרית הסופית, אשר צפוי להגיע אלינו ב-9 ביוני.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

Hardline פותח ע"י
Visceral
ולא dice