Uncharted 4 נדחה שוב; הבטא הפתוחה מתחילה היום!

uncharted_4_drake_leaping_1421239570

Uncharted 4 נדחה בפעם השלישית, האם זו הדחייה האחרונה שנשמע עליה? 

Uncharted 4: A Thief's End, משחק האקשן מגוף שלישי שמפותח על ידי Naughty Dog ויופץ בידי סוני, לא ישוחרר ב־26 באפריל כמו שהיה אמור לקרות, אלא נדחה בעוד שבועיים נוספים, כך הודיעה המפיצה אמש דרך הבלוג הרשמי של פלייסטיישן:

להלן תמצית מההודעה של החברה:

אנחנו יודעים שהחדשות הללו הן מאכזבות, ואנו מצטערים על כך שאתם צריכים לחכות עוד קצת כדי לשחק ב־Uncharte 4. אך מה שכן, המשחק פשוט מדהים, מכל הבחינות. ועל מנת שכל הגיימרים ברחבי העולם יוכלו לשחק כבר ביום הראשון ללא בעיות, אנו מודיעים על דחייה של המשחק. 

Uncharted 4 הוכרז בשנת 2013, והופיע במהלך E3 2014, והיה אמור להשתחרר בשנת 2015. באמצע שנה שעברה, סוני הכריזה כי המשחק נדחה ל־18 במרץ 2016. אולם לקראת סוף השנה נודע כי המשחק לבסוף ישוחרר ב־26 באפריל. אך כנראה שזה לא ייקרה והמשחק לבסוף יראה אור ב־10 במאי כבלעדי לקונסולת PS4.

ולחדשות היותר טובות – השמועות על הבטא הפתוחה של Uncharted 4 נכונות ואף הולכת לפתוח שערים היום בשעה 7 בערב, ותסתיים ביום שני בשעה 10 בבוקר לפי שעון ישראל. הורדה מראש זמינה כעת, ושוקלת 7.1 ג'יגה, אתם מוזמנים להוריד מהחנות הדיגיטלית של PS דרך הקונסולה שלכם. בזמן הבטא השחקנים יקבלו גישה למוד Deathmatch (כולם על כולם), שתהיה זמינה עם 3 מפות שהיו זמינות בבטא הסגורה ויופיעו גם בקמפיין.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות