The Division שובר שיאי מכירות של יוביסופט

The Division

הכותר המנצנץ של יוביסופט שזה עתה שוחרר לאוויר העולם, כבר קוטף לעצמו הישגים מרשימים שמפתיעים גם את האנליסטים. אז על מה כל המהומה ואיך ההישגים מתבטאים במספרים?

אחד המשחקים המרעננים של השנה שרק מלפני מספר חודשים החלה, הלוא הוא The Division, כבר סומן בתחילת תהליך פיתוחו ככותר שעשוי להחזיר את יוביסופט למסלול לאחר אין ספור 'שערוריות' ולהחזיר לה את שמה הטוב, שהפך מעוכר פעם אחר פעם. בין אם בעקבות ההשקה הכושלת של Watch Dogs, האכזבה מ-The Crew וכמובן סאגת שנמוכי הגרפיקה שכבר הפכה לדרך קבע בתעשיית הגיימינג. הפעם זה לא הסיפור, וליוביסופט מאסיב שאחראית על פיתוח המשחק The Division יש סיבה טובה לחייך.

The Division

הנתונים אודות המכירות של המשחק שרק לאחרונה יצא אומנם לא מדויקים במאת האחוזים, אך אם כבר הזכרנו את Watch Dogs בכתבה, The Division לקח אותו כבר בסיבוב הראשון, וכעת המשחק מדורג במקום הראשון במספר המכירות של משחקי יוביסופט שמכרו הכי הרבה תוך 24 שעות מאז יציאתם. נתונים מדויקים כבר ציינו שאין, אך רק בשביל לסבר את האוזן, Watch Dogs מכר בשבוע הראשון מתאריך שחרורו כ-4 מיליון עותקים, מה שאומר ש-The Division מכר ללמעלה מ-4 מיליון עותקים תוך 24 שעות בלבד. נתון מרשים ביותר עבור הכותר החדש. "זהו יום חשוב ומיוחד עבור יוביסופט", אמר מנכ"ל החברה איב גוילמוט. "אנחנו בטוחים שמיליוני השחקנים שרכשו את המשחק יאהבו אותו".

בין אם יוביסופט עמדה במבחן התוצאה ובין אם לא -הביקורות מעודדות, האנליסטים טעו ושנמוך הגרפיקה המדובר מאז אותה הכרזה על הכותר ב-E3 2013 כבר כנראה לא מהווה פקטור עבור הקונים, שנוהרים (לפחות לעת עתה) לחנויות ורוכשים את המשחק. כך או כך, ליוביסופט יש סיבה להתגאות. 

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות