סוני סוגרת את הסטודיו Evolution Studios

DRIVECLUB™_20150324210841

הסטודיו שהיה אחראי על פיתוח Driveclub נסגר, כך מודיעה סוני

Evolution Studios (קיצור: Evo), המפתחת שמוכרת לנו מסדרות המשחקים World Rally Championship, MotorStorm ומהכותר האחרון שלהם Driveclub, נסגרה היום על ידי החברה סוני, שרכשה אותה בספטמבר 2007.

הסטודיו הורם בשנת 1999 על ידי שלושה מייסדים (איאן התרינגטון, מיק הוקינג ומרטין קנוורט), ובשנת 2007 החברה נרכשה על ידי חברת סוני ומאז היא הפכה למפתחת של משחקים בלעדית לקונסולות PlayStation.

במרץ 2015 סוני פיטרה 55 מהעובדים בסטודיו, שעל פי מקורות קרובים אלו היו לפחות חצי מהסטודיו. והיום, Evolution Studios נסגרת רשמית, להלן ההצהרה של סוני:

כחלק מבדיקה רגילה שערכנו בין כל האולפנים שלנו, רצינו לראות לאילו אולפנים יש פרויקטים ברמה גבוהה, משהו באיכות טובה וכו'. כאשר סיימנו את הסקר, החלטנו לעשות כמה שינויים במבנה האולפנים האירופיים שלנו. כתוצאה מכך, החלטנו לסגור את Evolution Studios. ברור לנו שמשמעות ההחלטה הזאת גורמת לכך שאנו מאבדים צוות ברמה גבוהה, אבל אנחנו יודעים שיש לנו אולפנים אחרים שיש להם פרויקטים חדשים ומלהיבים בפיתוח, אז אנחנו מאמינים שאז שוב נהיה בעמדה חזקה ונציע לצרכנים את השירות הטוב ביותר. 

כמובן שלא נעזוב את אנשי הצוות לבד וננסה לעזור להם כמה שרק נוכל. בין אם זה לקחת חלק מהצוות ולחלק אותם בפרויקטים אחרים, לבין אם לעזור להם למצוא עבודה בחברה אחרת שתוכל להעסיק אותם. עבודתם של Evolution Studios הייתה מדהימה, ואנחנו מאחלים לאנשי הצוות הצלחה רבה. 

מנהל קהילת MonoStorm ו־Driveclub גם צייץ בטוויטר על כך, וחתם במכתב פרידה לסטודיו:

זו סופה של תקופה מדהימה עבור Evolution Studios. המשחק Driveclub עדיין ימשיך לחיות תחת השגחתו של הצוות התותח ב-PlayStation, ואנו מקווים שהוא ימשיך לפרוח בידיהם הבטוחות ועם תמיכה מתמשכת מהקהילה. בכל זאת, הקהילה מאז ומתמיד הייתה בלב העניינים אצל Evo. ההתלהבות שלכם, האנרגיה, היושר, התמיכה, אלה היו הכוחות הגדולים היו של הצוות. כולכם עזרתם ל־Evo להפוך לאחת מהמפתחות משחקי המירוצים הטובות ביותר בעולם, ואנחנו לא יכולים להודות לכם על כך מספיק. כולכם תמשיכו לתת לנו השראה בזמן שניקח הפסקה קטנה, ונתכנן על מה לעבוד הלאה. תודה פעם נוספת, לכולכם, הטוב ביותר עוד לא הגיע. 

ולסיום הכתבה, הבמאי של המשחק וחבר בצוות הסטודיו מתחילת דרכה, רשם בטוויטר כמה מילים אחרונות שהיו בעצם תודות:

לפני שאני חותם על לקחת הפסקה ולבלות קצת יותר זמן עם משפחתי, רק רציתי לומר כמה מילים אחרונות. ראשית, תודה רבה גדולה לכל מי שתמך בנו במשך כל סיפור ההיסטוריה הארוכה של Evo; לא היינו יכולים להשיג שום דבר ממה שעשינו עד היום לולא עזרתכם. שנית, תודה רבה לסוני שעזרה ל־Evo להיות בטופ של מפתחי משחקי המירוץ בעולם. והאחרון, תודה ענקית לצוות עצמו, באמת היה לי העונג לעבוד עם קבוצה מוכשרת ועם הרבה תשוקה שכזאת. אני מקווה שכולכם תצטרפו אליי לחגיגה בכך שתרימו כרית ותזרקו אותו על המשחק המועדף שלכם ששייך ל־Evo, ובכך נעשה הקפת סיבוב ניצחון.

סוני היא לא היחידה שסגרה סטודיו, אלא גם מיקרוסופט שסגרה בתחילת החודש את Lionhead Studios, שהייתה אחראית על פיתוח Fable Legends, וגם את Press Play.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות