SOMA מכר רבע מיליון עותקים; שני משחקים חדשים בדרך

soma-review-56

המטרה היא 300K כדי לכסות את כל ההוצאות, על פי טענת Frictional 

SOMA, משחק האימה מגוף ראשון שפותח ומופץ על ידי Frictional Games, מגיע לרף חדש של מכירות. אמש, דרך הדף הרשמי של Frictional, נחשף דו"ח חדש שמדבר על כמה דברים מעניינים, ביניהם הכמות עותקים שהמשחק האחרון שלהם מכר, וכמו כן הם גם דיברו על עתידו של הסטודיו. להלן חלק מתוך הדו"ח:

המספר הסופי של העותקים, בכל הפלטפורמות, עומד על קצת יותר מ־250 אלף. זה דיי טוב; נשארו רק עוד 20־30 אלף יחידות נוספות כדי שנכסה את כל ההוצאות על המשחק. כרגע, הכמות עותקים שנמכרת כל יום עדיין עומדת על 125, אנו מאמינים שעוד מעט נשיג את המטרה. 

Frictional הסבירה כי אם Firewatch שיש לו הרבה במשותף ל־SOMA מכר 500 אלף תוך חודש, כך גם המשחק שלה יכול למכור ואף יותר. הוא הסביר והדגיש כי "זה קצת מוזר, אבל זה מעודד אותנו מאוד". SOMA הוא פרויקט שפיתוחו החל בשנת 2010, והוא היה יקר מאוד. נכון לעכשיו, המשחק בדרך הנכון להצלחה, אולם הוא לא נחל הצלחה גדולה במכירות, אבל זה גורם לנו להיות פחות מודאגים מהביצוע של המשחק בהשוואה לאחרים.

כדי לעצור את אותו הדבר שקורה כל פעם, נשנה כמה דברים במשחקים הבאים שלנו. כך שאם נכין עוד משחק מדע בדיוני הישרדות, נדע "לטשטש" קצת את יסודות האימה, ונבליט יותר את המדע בדיוני. 

ולענין אחר, Frictional מודיעה כי שני משחקים חדשים בפיתוח, הם חילקו את הצוות לשניים, כדי שחלק אחד יעבור על משחק אחד, והקבוצה האחרת תעבוד על המשחק השני. אז למה שני משחקים ולא להתמקד באחד? לטעת החברה, הם לא ייקחו את הסיכון לקוות שרק משחק אחד יצליח כמו שקרה עם SOMA או אמנזיה וכו'. כרגע זה מוקדם לדבר על סוגי שני הפרויקטים, אך בעתיד כנראה נדע יותר.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות