שמועה: האם זהו תאריך יציאת ההרחבה הבאה של The Witcher 3?

blood and wine

תאריך היציאה של "Blood and Wine", ההרחבה הבאה למשחק השנה של 2015, The Witcher 3: Wild Hunt, נותר בחשכה במשך חודשים ארוכים. הכי קרוב שיש לנו זו שמועה, אז עדיין לא לרשום ביומן: 26 באפריל.

הרחבת "Blood and Wine" זו אולי ההרחבה הכי מבוקשת השנה, ותפקידה הוא לסגור לנו את סיפורו של גרלט. היו טענות בעבר לגבי סדר הגודל שלה, והיה מי שאמר שהיא תהיה יותר טובה ממה שקיבלנו בבסיס של The Witcher 3. כעת אנו מקבלים שמועה ממקור מעניין לגבי תאריך שחרורה.

מהאתר הפולני Gry-Online.pl עולה ש-"Blood and Wine" תגיע אל כל הפלטפורמות ב-26 באפריל, ובכך נותן לנו לחכות רק עוד חודש וחצי. כמובן, זו שמועה, אז כל עוד אין אישור רשמי מהחברה בנושא, אין צורך לרשום ביומן. המפתחת דיסקסה בעבר על התוכניות שלה לעתיד באומרה;

Blood and Wine תנסה לסגור, לפחות לזמן מה, את היקום של The Witcher. זו תהיה ההרפתקה האחרונה של גרלט כדמות ראשית. מעבר לכך הכל פתוח. Blood and Wine תסכם את הסיפור של גרלט, ואז נתמקד בכל כוחנו ב-Cyberpunk 2077.

שחקני The Witcher 3: Wild Hunt קיבלו מאז היציאה לפני פחות משנה 16 פיסות קטנות של תוספות חינמיות והרחבת "Hearts of Stone" באוקטובר שזכתה להצלחה רבה. The Witcher 3: Wild Hunt יחד עם כל מה שמסביב, הוא מהמשחקים היותר מלאים בתוכן שנעשו.

בעודנו לא יודעים אם נכון הדבר או שמא מדובר בדיווח שווא, כאן מצפים בקוצר רוח להרחבה הבאה, והאחרונה, של גרלט.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x