Quantum Break ירוץ על 720p בקונסולת Xbox One

3004866-quantum_break_takedown

המשחק הגדול הבא לקונסולת האקסבוקס, קוואנטום ברייק, ירוץ על רזולוציה 720p בלבד

Quantum Break, משחק האקשן שסיים את פיתוחו לפני חודש וחצי על ידי Remedy ויופץ בעוד שבועיים על ידי מיקרוסופט מביא לנו בשורה לא כזאת משמחת. בשבוע האחרון עלה לאוויר סרטון חדש של Digital Foundry, שקיבלו גישה לשני פרקים של המשחק, הם כמובן ציינו שזה רק חלק קטן מתוך המשחק, אך הם עשו ניתוח מעמיק של הרזולוציה וגילו כי המשחק לא רץ על 1080p או 900p כמו שחשבנו, אלא על רזולוציית 720p. בין לבין, Digital Foundry אמרו כי הגרפיקה של המשחק עדיין נראית מדהים והיא מציגה חלקים באופן מושלם.

Remedy הסבירה כי זה מסובך להביא את Quantum Break למצב 1080p, הן לתקציב שהיה חורג במצב הכנסה והן לחומרת הקונסולה, למרות הכל, המשחק עדיין נראה ויזואלית מדהים.

Quantum Break יראה אור ב־5 באפריל בקונסולת Xbox One ובמחשב האישי.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

קונסולה מעפנה מה מיקרוסופט חשבו לעצמם כשהוציאו אותה. בקצב הזה היא לא תחזיק הרבה. כנראה בגלל זה הם רוצים לעשות מעין שדרוגים לחומרה, אם זה אכן יקרה

זה למה אני לא סובל קונסולות, הם חלשות מידי ומורידות את האיכות של המשחקים שלנו למטה. אני בשוק שקונסולה בת שנתיים בקושי מצליחה להריץ משחק שכבר הותאם לה היטב ברזולוציה של 720 P כאילו אנכנו ב 2006? מה זה השטות הזאת מיקרוסופט? זה פשוט מראה עד כמה הקונסולות הם בשביל CASUEL GAMERS שאומרים העיקר המשחק עובד ולא אכפת להם איך או באיזה רזולוציה. אני בחיים לא יקנה קונסולות בחיים אם זה ימשיך לא משנה כמה משחקים אקסלוסבים טובים יהיו לה. יחי הPC MASTER RACEֱ!!!!!

כל מילה בסלע, לא היה ולא יהיה על ה PC