GDC 2016: משקפי ה־PlayStation VR נחטפים במכירה המוקדמת

PlayStation-VR

המצגת של סוני בכנס GDC 2016 התמקדה במשקפי המציאות מדומה שלה, ועל פי דיווחים הם אוזלים מהמלאי כבר במכירה המוקדמת

יצרנית קונסולת ה־PlayStation 4 שנכון לינואר 2016, מכרה 35.9 מיליון יחידות בכל העולם, לקחה חלק בכנס  GDC 2016, וחשפה על הבמה כמה פרטים חדשים על ה-PlayStation VR, כמו תאריך יציאתו, מחירו, סרטון חדש שמציג את המשקפיים. בנוסף, שיתפה החברה תמונות חדשות מתוך המשחק Until Dawn: Rush of Blood שוחררו ועוד הרבה עדכונים. אז שנתחיל?

כנס GDC 2016 התחיל לפני יומיים וסוני עלתה לבמה אמש ובעיקר דיברה על ה-PlayStation VR, המותג הבא שלהם, שיראה אור השנה בחודש אוקטובר ויעלה 400 דולר בארצות הברית, 400 פאונדים באירופה ו־400 יורו בממלכה המאוחדת. כרגע לא ידוע על מחיר אצלנו, אך אפשר להסיק כי הוא יעלה במחיר דומה לקונסולה רגילה. עד כה, המחיר של PlayStation VR הוא הנמוך מבין מוצרים דומים של היצרניות האחרות. משקפי ה־Oculus Rift לדוגמא עולים 600 דולר ואילו HTC Vive מוצעים במחיר של 800 דולר. סרטון חדש שחשפה סוני, שופך עוד קצת אור על המוצר הסופי

אפשר לסכם את הכנס וההכרזות החדשות של סוני כהצלחה, שכן, כמה שעות לאחר הכרזת תאריך היציאה, החלו ההזמנות המוקדמות ועל פי הקמעונאית אמזון, מדובר בלהיט. היחידות אוזלות במהירות רבה והאתרים Amazon.com, Amazon.de ו־Amazon.UK, מדווחים כי המשקפיים אינם זמינים יותר , כנ"ל בחנות GAME.

ההתלבטות אם כדאי לקנות את המשקפיים או לא, זו באמת שאלה קשה. מכיוון שמצד אחד המחיר הוא דיי גבוה, אולם זה הזמן לציין כי יש למעלה מ־230 מפתחים שעובדים על משחקים ל־PlayStation VR, ואף 50 משחקים הולכים להשתחרר מיום השקתו באוקטובר ועד סוף השנה. מבין המשחקים שיקבלו תמיכה של המשקפיים, Until Dawm: Rush of Blood, Star Wars: Battlefront ועוד, כך שהתלבטות אם לקנות או לא קשה, אך שווה.

ואם אנחנו כבר מדברים על המשחקים של משקפי המציאות מדומה של סוני, בימים האחרונים נחשפו כמה תמונות חדשות מתוך Until Dawn: Rush of Bloood, הספין אוף של משחק האימה Until Dawn. הוא ישוחרר כבלעדי ל־PlayStation VR במהלך השקתו באוקטובר הקרוב. להלן התמונות:

until_dawn_rush_of_blood_1_enemies until_dawn_rush_of_blood_6_sisters until_dawn_rush_of_blood_2_nurse until_dawn_rush_of_blood_5_psychoboss until_dawn_rush_of_blood_3_psycho until_dawn_rush_of_blood_4_psycho

דרך אגב, הספין אוף של Until Dawn הוא אינו הפרויקט היחיד שעליו המפתחת עובדת. שלשום בערוץ היוטיוב הרשמי של סוני־פלייסטיישן, הוכרז משחק חדש למשקפי המציאות מדומה, שיהיה בלעדי לו, ומציג לנו טריילר חדש שמדגים איך המשחק בעצם הולך להיות. הוא יבוסס על המשחק Tumble ששוחרר ל־PS3 בשנת 2010, ואתם תצטרכו לבנות מגדלים וגשרים גבוהים מאוד, כמו כן גם חידות קשות. מוזמנים לצפות בטריילר ולהביע את דעתכם:

[divider]

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כמה זה יעלה בישראל? אתם ממליצים לקנות?

*400 פאונד בממלכה המאוחדת ו400 יורו באירופה.
וגם איפה Until Dawm: Rush of Blood אמרתם שהם חשפו משהו לא חחחח?