פרטים חדשים על Mirror's Edge Catalyst נחשפו

2916830-mirrorsedgecatalst_gc_web_screen_05_sentinelguard_wm

האתר הרשמי של המשחק עודכן עם פרטים חדשים על העיר וסוגי הדמויות

Mirror's Edge Catalyst, משחק האקשן הרפתקאות מגוף ראשון שמפותח על ידי  EA DICE ויופץ בידי EA, חושף לנו פרטים חדשים על כמה נקודות חשובות במשחק, כמו על העיר עצמה כגון: מרכז העיר, האנקור וה"נוף". יתרה מזאת, גם קצת מידע על שלושת סוגי הקבוצות שהם הקונגלומרטים, הרצים ו'נובמבר השחור' נחשפו.

נתחיל עם העיר עצמה; EA חשפה פרטים על שלושה אזורים בעיר גלאסס, שם נשתולל כאוות נפשנו, בכל זאת, Mirror's Edge Catalyst הולך להיות עולם פתוח. יש את מרכז העיר שהוא מרכז הגאווה, שם בעצם יהיה עמוס מאוד, הן למשימות והן לכמות האזרחים, בין לבין תמצאו גם בוטיקים אופנתיים ומקומות בולטים אחרים. האזור השני, 'האנקור' שהוא בעצם אחד מהאזורים העשירים שיכלול בניינים גבוהים, מועדוני לילה, קניונים שדרך אגב, הקניון Bauble יהיה הענקי במשחק וייקח חלק בולט באזור. והשלישי, 'הנוף', אם נמאס לכם מכל הרעש, הקפיצות, הפארקור וכן הלאה, החלק הזה בעיר מתאים לכם מאוד. תוכלו לעשות סיור בטיילת או אפילו בים, לעבור בין האזרחים ולראות משפחות שנהנות מהחוף.

מרכז העיר
מרכז העיר

1-12
'האנקור'

Mirrors-Edge-Catalyst-E3-20156-635x357
תצפית על הקניון Bauble

3-12-635x357
והאזור השלישי – 'הנוף'
לאחר הפירוט על סוגי האזורים בעיר, עכשיו הגיע הזמן לשלושת סוגי הקבוצות במשחק. יש את קבוצת הרצים, שאחת מהן היא פיית' שאותה אנו משחקים, הקבוצה חיה על הגגות ומתפרנסת על ידי עבודות שליח, הם הולכים לפי הרצון שלהם ולא על פי הרצון של הקונגלומרטים. אם אנחנו כבר מדברים על הקונגלומרטים, הם הקבוצה היריבה שתמיד שואפת לגבוה. יש 13 תאגידי קונגלומרטים שכל אחת מהן מורכבת ממשפחה חזקה או אחר ומנסה כל הזמן לשלוט בעיר גלאסס, ביניהם אפשר למצוא את כוחות הביטון של KrugerSec, את Silvine Systems ו־Elysium Corp. והקבוצה האחרונה היא 'נובמבר שחור', תנועת התנגדות בראשות רבקה ברון, שכל הזמן נרדפים על ידי KrugerSec, ומנסים להפיל את השלטון הרשע מהעיר, אך גם משתדלים לא לפגוע באף אזרח תמים.

featuredImage.img
הרצים

Mirrors-edge-Catalyst-02
הקונגלומרטים

BlackNovember_Fighter1
אנשי נובמבר השחור
Mirror's Edge Catalyst יראה אור השנה ב־24 במאי לקונסולות Xbox One, PlayStation 4 ולמחשב האישי.

[divider] 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נראה אדירררר