תאריך היציאה של הפרק השני של Hitman הוכרז

 

תאריך היציאה של הפרק השני של Hitman

היום בטוויטר Square Enix הכריזה על תאריך היציאה של הפרק השני של המשחק Hitman. התאריך, שהוא ה26 לאפריל צויץ ביחד עם סרטון באורך 10 שניות שחושף את התאריך

אם אתם לא מעודכנים, Square Enix הוציאה משחק המשך לסדרת המשחקים המצליחה שלה- Hitman. המשחק החדש שנקרא פשוט Hitman מהווה ריבוט לסדרה לאחר השינוי הדרמתי שהיא עברה בAbsolution. המשחק בסך הכל קיבל ביקורות מאוד חביבות מצד המבקרים וכן מצד השחקנים, אבל יש קאץ' לא קטן למשחק הזה. זוכרים את המשחקים של TellTale? אז כאן מדובר פחות או יותר באותו סיפור. מה זאת אומרת? המשחק עובר לפורמט אפיסודי, כך שבכל חודש-חודשים נקבל את השלבים הבאים במשחק שמתרחשים במדינה אחרת בכל פרק.

דרך אגב, זה החלק הפחות טוב של המשחק. הגיימרים לא קיבלו את הקונספט הייחודי הזה בקלות כל כך, וזה הגיוני. מי רוצה משחק שתצטרך לשחק שלב אחד או שניים בחודש ולאחר מכן לחכות עוד חודש לשלבים הבאים. זה מפתח הייפ מיותר ובכלל, מנתק אותך מעלילת המשחק, שזהו דבר שאף מפתח משחקים לא רוצה שיקרה.

https://twitter.com/Hitman/status/715555353551699968?ref_src=twsrc^tfw

ומה לגבי הפרק עצמו? הפרק יתרחש בספיאנצה, אחת מהמושבות אשר באיטליה. למעשה יש לנו הרבה יותר מידע על המקום ממה שSquare Enix התכוונה שנדע, מה זאת אומרת? מכיוון שהמיקום היה אמור להיות ביציאה הראשית של היטמן אך נדחה לאפריל בגלל הפיכת המשחק לאפיסודי, Square Enix כבר פרסמה טריילר אחד על המקום שפורסם בתאריך ה28 לאוקטובר 2015. בטריילר ניתן לראות את המיקומים שסביר להניח שבהם הפרק יתקיים. דוגמאות למיקומים אלו הם כנסיה, אחוזה ועוד מקומות יפהפים אחרים בהם תוכלו לבקר בזמן שאתם רוצחים אנשים באכזריות.

Square Enix חשפה אי שם בספטמבר 2015 את המיקום של הפרק השני:

ספיאנצה הוא מקום צפוף מלא באתגרים וארוז בהזדמנויות לשחקן כדי לגלות. וכמו כל שאר המקומות בהיטמן סודות אפלים וסיפורים מרתקים יימצאו בספיאנצה המקסימה.

 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x