מודעת דרושים אינטרנטית: דרושות סטרימריות שמרגישות בנוח עם ביקיני


מודעת דרושים אינטרנטית שהופיעה בקרייגליסט: דרושות סטרימריות – לא דרוש ניסיון רק תרגישו בנוח עם לבוש מינימלי מול מצלמה

כידוע לכולנו, תעשיית הגיימינג לא מפסיקה לגדול בשנים האחרונות ואחד הענפים החזקים ביותר שצמח מהתעשייה הוא ללא ספק ענף ההזרמות (streams) בטוויטץ' בעיקר ולאחרונה גם ביוטיוב. המון אנשים הבינו את הפוטנציאל הכלכלי הטמון בהזרמת תכנים והפכו את זה למרכז חייהם, חלק גדול מאותם האנשים הן בכלל נשים, תופעה מבורכת שהופכת את האישה הגיימרית לדבר שבנורמה (לא שזה לא היה כך כבר שנים, זה פשוט לא היה מוכר במיוחד). לצד הרבה נשים שהזרימו תכנים בצורה צנועה יחסית, היו גם לא מעט שהשתמשו בלבוש קצת יותר פרובוקטיבי וחושפני כדי לתפוס את הקהל.

לאחר רכישת טוויטץ' על ידי אמאזון, מחוקקי החוקים החליטו לשים קץ לתופעה שמנעה מהפוקוס להיות על המשחק בכמה מהערוצים (החוק הזה לא באמת נאכף כמו שצריך, אבל זה סיפור אחר). מודעה שעלתה לקרייגליסט שמה פס גדול על החוקים:

אנחנו לא מחפשים מומחים במשחקי מחשב, אנחנו מחפשים נשים שאוהבות להיות מרכז תשומת הלב ומרגישות בנוח להראות גוף במצלמה. המועמדת האידיאלית היא בעלת נסיון בעבודה עם מחשבים וברשתות חברתיות. רוב הקהל שלנו הוא גברים בגילאים 18-35 ולכן חובה על הסטרימרית להרגיש בנוח עם ביקיני ומצלמה. המעוניינות, יקבלו 30 אלף דולר לשנה (116,000 שקל).

לאחר שכתבה בענין עלתה בקוטאקו (המקור שלנו לכתבה הזו ולשאר הדברים הביזאריים מעולם הגיימינג), הוסרה מודעת הדרושים מקרייגליסט.


Unexpected Job Requirement For Video Game Streamers: 'Be Comfortable Wearing A Bikini Top'
[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x