דעה: אם השמועות על COD 2016 נכונות, אלו הן הסיבות


קול אוף דיוטי 2016 עומד להיחשף בקרוב וכרגע השמועות מדברות על מעבר של הסדרה לסביבה עתידנית הרבה יותר מכל מה שהכרנו עד היום: חלל.  איך זה הגיוני? 

נתחיל בשיעור קצר בהיסטוריה: בשנותיה הראשונות של סדרת ׳קול אוף דיוטי׳, היתה חברת פיתוח ראשית בשם ״אינפיניטי וורד״ (בקיצור IW) שיצרה משחקים נפלאים והפכה את הסדרה להכי פופולארית בז׳אנר משחקי היריות מגוף ראשון (FPS).

בשלהי 2009 כשהמשחק ״מודרן וורפר 2״ (MW2) שוחרר וזכה להצלחה היסטרית. בקרב המבקרים וגם בקרב המעריצים (שמשחקים בו עד היום), חברת IW החלה לאבד באופן מעשי את מייסדיה והאנשים שבמו ידם הפכו את ההסדרה למה שהיא היום, בגלל מאבק משפטי שהיה מבוסס על תשלומי בונוסים שאקטיויז׳ן לכאורה לא העבירה להם. אותם אנשים שזכו בסוף במשפט נגד אקטיויז׳ן , הקימו חברת פיתוח קטנה בשם ״ריספאון״ עם משחק בכורה בשם טייטנפול.

טייטנפול שוחרר ב 2013, בשנה שבה שוחרר ״קול אוף דיוטי גוסטס״ שפותח על ידי שרידי חברת IW ונחשב לאחד המשחקים הפחות טובים בסדרה. זה לא שהוא לא היה משחק טוב, או מושקע, אלא שהציפיות ממשחק ראשון שמפותח לקונסולות דור הבא היו גדולות ממנו, והוא פשוט לא סיפק חדשנות או שדרוג גרפי, אלא אוסף של תוספות ושיפורים לא מספיק משכנעים. מי ששיחק בטח זוכר שגם היתה חצי משימה ב…חלל.

באותה שנה, חברה חדשה בשם סלאדג׳האמר כבר היתה באמצע פיתוחו של קול אוף דיוטי הבא (AW), שאמנם לא נחשב ליצירת מופת אך הביא איתו שינויים גדולים במכניקת הליבה של המשחק, הודות לחליפת ה EXO המפורסמת, שגרמה לכולנו לקפוץ לגבהים, כמעט כמו במשחק טייטנפול…

אקטיויז׳ן שבטח לא אהבה את התגובות שקיבל ״גוסטס״, ונתנה אור ירוק לסלדג׳האמר להמשיך בכיוון העתידני של הסדרה, השפיעה גם על פיתוחו של ״בלאק אופס 3״, שאמנם לא עתידני כמו זה שלפניו אך הביא איתו תוכן אדיר שלאף משחק בסדרה לא היה עד כה: סינגל פלייר, מולטי פלייר עמוד הזומבים המושקע ביותר עד כה. יש לציין שפיתוח סיסטמטי של כותר בסדרה לא משאיר הרבה מקום לשינויים של הרגע האחרון או לדחייה, וגם לא מוציא חופש פעולה יצירתי למפתחים.

לכן, לא אתפלא אם בשנים 2013-2014 כש IW היתה בתחילתו של הפיתוח, הרעיון המשוגע שהמשחק שלה יתרחש בחלל, לא רחוק מהרעיון המשוגע של אותה חברה בשנת 2006, שהסדרה צריכה לעבור ללוחמה מודרנית ולזנוח את מלחמת העולם השנייה. אותו רעיון עשה מהפכה בז'אנר ואולי אנחנו עדים למהפכה נוספת, אז הכינו את החלליות, כי אולי בקרוב נדע אם בנובמבר אנחנו ממריאים גבוה גבוה…

Rumor Call of Duty 2016 to be set in the very far future to feature space combat

*התמונה שלמעלה לקוחה מברכה ששיגרה IW בסוף שנה שעברה, מה שהיה נראה כברכה הומוריסטית, מקבל מעתה פאן רציני ביותר, ושלא נדבר על תמונה חדשה שדלפה לרשת ומציגה תחנת חלל (תודה לצ'רלי אינטל). 

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

למה הם עושים את זה COD חלל חייזרים חולים בראש הסדרה הזאת הולכת ליפול בקרוב מאוד

הסדרה לא תיפול, מה שכן, יהיה מעניין לראות איך המעריצים יקבלו את השינוי