דיווח: רוקסטאר שקלה משחק GTA בטוקיו, העבודה על GTA 6 החלה

GTA_TOKYO

בשיחה עם TechRadar, מקור עלום שם חשף לכאורה פרטים מעניינים לגבי העבר והעתיד של סדרת Grand Theft Auto. ראשית סופר על כך שבחברת רוקסטאר שקלו ליצור משחק GTA בטוקיו, ואף שלחו אנשי צוות ליפן למסע מחקר.

המסע, שנאמר כי כלל צילום תמונות ושיחות עם המקומיים, נלקח לפני מספר שנים, בזמנים של GTA 3 ו-Vice City, כך אמר המקור. עם זאת, למרות שרוקסטאר הייתה רצינית בעניין של משחק GTA בטוקיו, הרעיון נגנז בשל מספר סיבות גדולות. מתוך הדיווח:

מערכת הכבישים נראתה בעייתית והפכה לאחת הסיבות שהרעיון חזר למגירה […] המקור שלנו הוסיף לומר שכשהזמן המשיך לרוץ, הבינה רוקסטאר את הקושי במעבר של הסדרה אל מחוץ לגבולות ארצות הברית שם היא השתקעה. ישנם מספר מרכיבים עיקריים בסדרה, החל ממותגים ועד רכבים, שרוקסטאר תצטרך להחליף במידה ומשחק GTA עתידי ימוקם במקום אחר.

TechRadar ציינו גם שחברת האם של רוקסטאר רשמה סימנים מסחריים בשנת 2003 עבור "GTA: Tokyo", "GTA: Bogota" וכמו כן "GTA: Sin City". אף אחד מאלו לא יצא לפועל. רישום סימן מסחרי לא בהכרח אומר משהו, גם באקטיויז'ן רשמו את "Call of Duty: Space Warfare", "Future Warfare", ועוד דברים נוספים שלא ראו עוד אור.

Take-Two-Interactive-Self-Made

המקור אמר גם כן שהעבודה המקדימה על GTA 6 החלה, אך מיקום למשחק עוד לא נבחר, ואם אותו מקור צודק, המשחק הבא יישאר בארה"ב. שמועות על המשחק הבא בסדרה לא מפתיעות, וגם היה מי שתרם להיווצרות כאלה בעבר. Take-Two כינתה את הסדרה "קבועה", מה שמבטיח את המשכיותה. בנוסף, מי שהיה נשיאה של רוקסטאר, לזלי בנזיס, אמר בעבר שלרוקסטאר יש כמה רעיונות למשחק הבא. יש יתרון עסקי ברור לכותר חדש בקו הראשי של סדרת GTA, מפני שכעת יותר מ-60 מיליון עותקים של המשחק האחרון שיצא ב-2013, כבר נמכרו.

לא נשמע שרוקסטאר צריכה להזדרז עם המשחק הבא, בזמן שבמקביל מצב רב המשתתפים של GTA 5, GTA Online, ממשיך להיות פופולארי ולהכניס לחברה מזומנים.

נכון לעכשיו, רוקסטאר לא הגיבה לשמועות.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות