צפו בטריילר ההשקה של Dark Souls III

2951283-dark-souls-iii_2015_10-15-15_005

נוסף לכך, הגדרות הגרפיקה למחשב האישי נחשפו; ומהי הרזולוציה של המשחק בקונסולות Xbox One ו־PS4? 

בימים האחרונים, המפיצה Bandai Namco Entertainment שחררה הרבה מידע על משחק התפקידים Dark Souls 3. בכל זאת, היום המשחק לראשונה רואה אור ביפן אצל קונסולות Xbox One, PS4 ובמחשב האישי. אולם אצלנו ובשאר העולם הוא ישוחרר ב־12 באפריל (הפרש של שבועיים וארבעה ימים). עד אז, נסתפק בטריילר ההשקה ששוחרר אמש ובחשיפתן של הגדרות הגרפיקה במחשב האישי. לשחקני הקונסולות נסיר את הספק על כמה המשחק ירוץ בקונסולה שלהם.

אז ראשית כל, הגדרות הגרפיקה של המשחק במחשב האישי. עד היום ידענו שהמשחק ירוץ על 60FPS במחשב, אך איננו ראינו את ההגדרות הספציפיות כדי שנוכל להריץ את המשחק בפריים הנ"ל. הנה לנו היום, לאחר שמשתמש באתר Reddit עשה צילום מסך במהלך שידור חי של IGN ששיחקו כמה שעות בדארק סולס 3. להלן התמונה (לחצו לגודל מלא):

3025155-apiv8ow8nhvb.878x0.z-z96kyq

שנית, הרזולוציה של המשחק בקונסולות הדור הנוכחי. אמש, Digital Foundry קיבלו עותק של המשחק Dark Souls 3 על קונסולת Xbox One ועשו בדיקה מעמיקה, וגילו כי המשחק רץ על 900p. בקונסולת PS4 המשחק ירוץ על רזולוציה דבוהה יותר- 1080p, בכל זאת, אותו מנוע שרץ על המשחק, גם Bloodborne משתמש. Digital Foundry עוד הוסיפו כי בזמן שהם שיחקו, הם הרגישו ירידה מתחת ליעד 30FPS. ככל הנראה, זה יהיה כך גם ב־PS4 מכיוון שבזמן שבלודבורן שוחרר, גם אז הפריים לא היה נעול על 30FPS.

ולסיום, טריילר ההשקה של Dark Souls 3, זה ביפן ולא בשאר העולם, לכן הכתוביות ביפנית ולא באנגלית. אני לא ארבה במילים לגביו ואשמור לכם את העונג לצפות בטריילר החדש, שקיבל הרבה תגובות חיוביות. יש לציין, בזמן שהמשחק ישוחרר אצלנו, תוכלו גם לקנות את חוברת הקומיקס שתבוסס על סדרת דארק סולס.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

בתור אתר שיש בו כותב שמודה שהוא מכור לדסטיני ציפיתי שמישהו מכם יכתוב על העדכון החינמי לדסטיני. הוא הרי כמעט בגודל של ההרחבה השנייה…

היי, אני אותו כתב. צודק בהחלט, לאחר הסטרים ביום רביעי ב-20:00 שבו יחשפו עוד קצת על ההרחבה, אכתוב כתבה מעמיקה.

הולך להיות המשחק הכי טוב אי פעם ופשוט מתנה מדהימה למעריצים הכבדים כמוני.
ויש לי בקשה צוות גיימפרו אני מעוניין לסקר את המשחק ולתת עליו ביקורת כיוון שיש לי מידע רב על הסידרה ואני מעוניין להביא את דעתי על המשחק.