יוביסופט מכריזה ש Watch Dogs 2 ישוחרר לפני אפריל 2017 ומאשרת כי Assassin's Creed חדש לא ישוחרר השנה

Assassinss-Creed

יוביסופט מעדכנת לגבי המשחקים שיראו אור לפני אפריל 2017 ואחד מהם הוא Watch Dogs 2

היום בבלוג של יוביסופט, חברת המשחקים הודיעה רשמית כי משחק AC חדש לא ישוחרר השנה, בהתאם לשמועות שקיבלנו בתחילת השנה. בנוסף, היא גם חשפה את עתיד שנת הכספים הבאה שלה, שתתחיל השנה ב־31 במרץ ותסתיים ב־30 באפריל 2017.

משחק AC הבא ישוחרר רק בשנת 2017, כך היא הסבירה דרך מכתב:

השנה, אנחנו לוקחים צעד אחורה כדי לבחון מחדש את סדרת Assassin's Creed. וכתוצאה מכך החלטנו לא לשחרר כותר חדש השנה. מאז שחרורו של Assassin's Creed Unity למדנו הרבה מהביקורות עליו ומהמשובים שלכם וניקח את הזמן כדי להביא מוצר טוב יותר, שתהיה לו מכניקת משחק שתספק אתכם. עדכונים על עתידו של המשחק נחלוק בקרוב, לבינתיים, תודה רבה לכל מיליוני מעריצי הסדרה בעולם על תמיכתם.

ולעניין אחר, כמה שעות לאחר ההודעה הנ"ל, חשפה יוביסופט את עתידה של שנת הכספים הבאה שלה שתתחיל בסוף מרץ ותסתיים בסוף אפריל 2017, אולם עדיין אנחנו בשנת הכספים של שנת 2015 ועדיין נשארו לנו Far Cry Primal ו־The Division.

יוביסופט עדכנה כי במהלך שנת הכספים של 2016, 5 משחקים ישוחררו, ביניהם For HonorSouth Park the Fractured but Whole ו־Tom Clancy’s Ghost Recon WildLands שהוכרזו שנה שעברה ב־E3. המשחק הרביעי הוא Watch Dogs 2 שעדיין לא נחשף רשמית, והחמישי הוא משחק IP חדש.

את הקלפים שומרת החברה ככל הנראה לתערוכת המשחקים E3 2016 שתתקיים בחודש יוני בין ה־14 ל־16.

[divider]

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הפעם אם אפשר בבקשה גיבור פחות בכיין מזה שהיה לנו ב watch dogs הראשון

ghost recon רק שלא יהיה נפילה כמו שאר המשחקים שלהם

Watch Dogs 2?
הראשון היה בלוף השנה בזמנו איך ימכרו את זה?