Take Two מכריזה על נוכחות "גדולה" ב־E3

red-dead-redemption-14422-1920x1200-1422042801743

המנכ"ל של Take Two מכריז כי הם הולכים להיות נוכחים ב־E3 השנה; אילו הפתעות מחכות לנו?

Take Two Interactive, חברת המשחקים המוכרת לכולנו כמפיצה של סדרות רבות כמו GTABioShock, Max Payne, NBARed Dead ועוד, מודיעה כי היא תהיה נוכחת ב־E3 2016, שיפתח שערים בין ה־14 עד ה־16 ביוני. שטראוס זלניק, מנכ"ל Take Two לא נימק בפרטים מה החברה הולכת להציג במהלך התערוכה, מלבד הידיעה שהם יהיו שם ועם הכרזות גדולות, אבל הוא הדגיש משפט במהלך ראיון לגיליון MCV:

אנחנו הולכים להיות שם, ובגדול

כרגע, המשחקים של Take Two שצפויים לצאת במהלך השנה הם Civilization: Revolution 2 Plus לקונסולת PS Vita שנדחתה כמה פעמים וצפויה לצאת השנה, יש את Battleborn שהולך לראות אור ב־3 במאי השנה, ו־Mafia 3 שכרגע אין תאריך יציאה, אבל צפוי להשתחרר השנה, וכנראה בזמן E3 שם נשמע עליו יותר. בכללי, משחק Borderlands חדש בפיתוח, ואף לאחרונה צצה שמועה שסדרת Bioshock תחזור גם לדור הנוכחי כ'רימסטרד' אך כסדרה שלמה. הרבה שאלות עוד יש, האם נשמע על Red Dead Redemption חדש? או אולי על הרחבות חדשות ל־GTA V? כל הספקות יוסרו ב־E3.

מלבד Take Two שתיקח את הבמה ב־E3, בת'סדה ו־EA יופיעו לפני כן במופע עצמאי משלהם. אולם עדיין יש את Microsoft, Sony, Ubisoft, Nintendo ו־Square Enix שכן יציגו נוכחות ב-E3 ויקשו על התחרות.

 

[divider]

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות