עשרת משחקי האימה המבטיחים של השנה (2016)

משחקי-אימה-2016

ז’אנר משחקי האימה מבטיח לנו עוד שנה של משחקים מפחידים שיביאו גם שיפורים גרפיים, שיפורי סאונד, ג’אמפ סקיירס מקפיצים והרבה הרבה רגעים בלתי נשכחים. ריכזנו לכם את המשחקים הכי מנבטיחים של השנה.

במהלך שנת 2015 שוחררו כמה וכמה משחקי אימה שזכו לתגובות וביקורות חיוביות. משחקים  כמו SOMA ,Until Dawn Resident Evil Revelations 2 ,Bloodborne ואפילו Quadrant שהיה שקט מאוד יחסית למועד יציאתו. משחקים מבטיחים אחרים שבלו מדחייות, כמו Asylum, Doom, Grave, Routine ונראה כי שנת 2016 הולכת להיות גם השנה שלהם. שנתחיל?

משחק עשירי – The Peterson Case

The_Peterson_Case_low

The Peterson Case (מקרה הפיטרסון) הוא משחק אימה אינדי שקיבל אור ירוק שנה שעברה בחנות סטים בחודש אוגוסט, הוא הוכרז למחשב ולקונסולת Xbox One וצפוי להשתחרר במהלך השנה. כמו כן, גם תמיכת ב־VR מובטחת. המשחק ישתמש במנוע Unity 5. העלילה תתקיים בשנת 1947, כאשר אנחנו נכנסים לנעליו של הבלש פרנקלין ריינהרדט שנקרא לפתור תעלומה בבית נטוש של משפחת פיטרסון שנעלמה. אנחנו נחקור את כל הבית ונמצע רמזים שיובילו אותנו לפענוח התעלומה. הבעיה היא, שהתעלומה היא לא דוממת, אלא חי, והוא אכזרי. כמובן שנצטרך להבין איך הוא הגיע? מי הוא? והאם נצליח לעצור בעדו? את זה נדע כשהמשחק ישוחרר.

https://www.youtube.com/watch?v=VOB83xvtd9k

משחק תשיעי – P.A.M.E.L.A

maxresdefault

P.A.M.E.L.A הוא משחק אימה יריות אינדי שקיבל אור ירוק בסטים שנה שעברה בספטמבר ובנוסף דורג באותו זמן במקום הראשון בין כל המשחקים שקיבלו אור ירוק. ממה שידוע על העלילה, אנו נשחק ב”עדן”, עיר אוטופית (מונח גם כ”המקום הטוב”) כאשר כל העיר נגועה במחלה המעוותת ואנחנו היחידים ששרדנו, מכיוון שקמנו לאחר שינה עמוקה בבינה המלכותית, אז נצטרך להבין מה קרה, ומי אחראי לכך. אתם תצטרכו לדאוג לאוכל, מים או ציוד לדמותכם כדי שתשרוד. הולך להיות מערכת יום ולילה, כך שמומלץ לחשוב על אסטרטגיה בהתאם לשעה. P.A.M.E.L.A צפוי לראות אור בין אפריל עד ספטמבר למחשב האישי.

https://www.youtube.com/watch?v=MdpTjLEueq4

משחק שמיני – Draugen

Draugen

Draugen כבר מוכר לכולנו, אותו משחק שגם שנה שעברה היה ברשימת “עשרת משחקי האימה שלא תוכלו להתחמק מהם השנה” אצלנו, ממשיך גם השנה. לצערנו לא נחשפו עליו פרטים חדשים, אם כי המפתחת ציינה בפייסבוק שזו הולכת להיות שנה גדולה מאוד למשחק, כנראה סוף סוף זה הזמן שלו להשתחרר. ממה שידוע בכללי, העלילה מתמקדת בכפר קטן ושקט של דייגים בחוף המערבי הנורבגי. בשנת 1923, כאשר תושבי הכפר, מתחילים להיעלם באופן מסתורי, אנו נצטרך לפענח את הפשע, ולגלות מה קרה לתושבי הכפר. Draugen ישוחרר השנה ל־PS4, XB1 ולמחשב האישי.

משחק שביעי – What Remains of Edith Finch

2751254-trailer_whatremainsofedithfinch_20141206

לאחר שעברנו את שנה שעברה יחד עם Until Dawn, משחק האימה הבלעדי של ה־PS4 שקיבל ביקורות טובות, עכשיו מגיע בלעדי חדש מסוגת אימה, What Remains of Edith Finch (מה שנותר מאדיט פינץ’) אשר מציג מסתוריות, קונספט חדש, גרפיקה טובה ועוד. אותו משחק הוכרז בשנת 2014 ונאמר שהוא ישוחרר במהלך השנה הזאת. המשחק יחולק לכמה פרקים, והוא יעקוב אחר משפחה מקוללת שגרה בוושינגטון, כל פרק יעסוק בבן משפחה אחר בשנה אחרת, שזה נע בין תחילת המאה ה־20 ועד היום. אולם כל סוף יסתיים עצוב, אך הנקודה פה היא להציג לאנשים איך זה להיות מושפל ונדהם ממה שהולך סביבנו.

 משחק שישי – Visage

Visage-Logo

Visage הוא משחק אימה אינדי שמשתמש במנוע Unreal Engine 4 וצפוי להשתחרר השנה. לפני יומיים Visage נחת באתר התרומות Kickstarter, ונכון לעכשיו 114 תרמו והגיעו ל־3,785 דולר. המשחק חייב להגיע עד ה־12 במרץ ל־35,000 דולר, אחרת המשחק לא יצא לאור. Visage יעקוב בתוך בית עם עבר נוראי, משפחות נרצחו על ידי בני המשפחה, התאבדויות, ריבים ללא סוף ועוד אירועים מפחידים או זוועתיים אחרים. כל חדר יכיל סיפור משלו, שאותו תשמעו או תראו. ככל שתיכנסו עמוק לבית כך תגלו סודות כמוסים יותר.

משחק חמישי – Perception

maxresdefault (1)

משחקי אימה על עיוורים אין הרבה, אבל כנראה שהמפתחת והמפיצה The Deep End Games, החליטה לעשות מעשה נועז ולפתח לנו את “Perception” שיחסית צבר הייפ גדול לקראת בואו במהלך השנה לקונסולות XB1, PS4 ולמחשב האישי. העלילה תעקוב אחר קאסי, אישה עיוורת שעוקבת אחר חלומותיה שרודפים אותה ואומרים לה לבוא לאחוזה נטושה שם היא צריכה לפענח מה פשר המסתוריות הזאת באחוזה. הגיימפלי הוא דיי פשוט, קאסי היא עיוורת שנונה שלא רואה, אבל משתמשת טוב בשכל שלה ובזכות הקולות היא מצליחה להבין מה קורה קרוב לסביבתה.

משחק רביעי – Friday The 13th: The Game

F13Game_KS2.jpg

Friday The 13th: The Game הוא משחק אימה הישרדות שמבוסס על סדרת סרטי “יום השישי ה13” וצפוי להשתחרר לקונסולות XB1,PS4 ולמחשב האישי השנה באוקטובר. המשחק נכנס ל־Kickstarter שנה שעברה באוקטובר עם מטרה ל־700 אלף דולר, חודש לאחר מכן המשחק הגיע ליעד וצבר 823 אלף דולר על־ידי 12,000 תורמים. יהיו לכם שתי אפשרויות במשחק, אחד הוא לשחק את אחת מתוך ששת הדמויות ולברוח מג’ייסון הרוצח, או לשחק כג’ייסון ולנסות לרצוח את כולם. תצליחו? את זה נראה עוד תשעה חודשים.

משחק שלישי – Allison Road

aliisonroad

על Allison Road כמעט כל חובב משחקי אימה שמע, אותו משחק אימה מגוף ראשון שקיבל השראה מהטיזר של Silent Hills שבוטל לצערנו בשנת 2015, צפוי להשתחרר במהלך השנה למחשב האישי ולקונסולות הדור הנוכחי. המשחק נחת ב־Kickstarter עם יעד של 250 אלף יורו, זמן מה לאחר מכן הפרויקט בוטל מכיוון ש־Team 17 נהפכה להיות מפיצת המשחק ותשקיע את הכסף עליו. לא ידוע את מי אנחנו משחקים, אך אנחנו מתעוררים בתוך בית ללא שום זיכרון. בזמן שהשחקן חוקר את הבית, אפשר לראות תמונות וראיות שמציגות בפנינו מיהו משפחתו ואיך היא נרצחה בזמן פשע מתועב. בסוף הסרטון אפשר לראות דמות מסתורית, שלפי מסקנות זו אשתו שנרצחה.

משחק שני – Routine

maxresdefault (2)

כמו Draugen, גם Routine היה נוכח ב”עשרת משחקי האימה של שנת 2015″ וקיבל את המקום הראשון והוא ללא ספק נראה מרשים, אם כי שום מידע חדש לא נחשף על המשחק מאז 2014 מלבד עדכונים מינוריים. המפתחת הודיעה שמכיוון שזה הפרויקט הראשון שלהם, זה קצת קשה בשבילם. אבל אולי זה השנה של המשחק? בכל זאת, Routine נמצא בפיתוח משנת 2012. העלילה של המשחק תשב בתחנת חלל שבה כולם נעלמו לאחר זמן מה, ורק אתה נשאר לבד. אתה תצטרך לגלות מי עומד מאחורי זה ומה קרה לכל האנשים. Routine ישוחרר למחשב האישי. סיכויים לגרסת PS4 חיוביים, אך עדיין לא ידוע מה קורה עם גרסת XB1.

משחק ראשון – Outlast II

outlast_2_header_1

Outlast II הוא משחק המשך של Outlast הראשון שיצא בשנת 2013, וזכה בסטים ל־96% ביקורות חיוביות מתוך 20,300 ביקורות, הוא מסוגת אימה הישרדות בגוף ראשון שהוכרז באוקטובר 2015 ואמור לצאת במהלך הסתיו הזה לקונסולות XB1, PS4 ולמחשב האישי. פרטים על העלילה של משחק ההמשך לא נחשפו, אולם בעבר המפתחת אמרה שהמשחק לא יתרחש בבית המשוגעים כמו במשחק הראשון, אלא יהיה במקום אחר עם דמויות אחרות. יהיה פתוח יותר לרעיונות חדשים עם סוגי פחד טובים יותר. יתרה מזאת, המפתחת הודיעה שהמשחק לא ישוחרר עד שהם בעצמם יוודאו שהמשחק יהיה שווה ערך לפחד שהראשון נתן לנו או יותר ממנו, לכן הרבה תקוות יש על המשחק הזה.

לסיכום, אלו עשרת המשחקים היותר מבטיחים לטעמנו לשנת 2016, כמובן, שיש עוד כאלה שצפויים להשתחרר במהלך השנה אך אינם מופיעים ברשימה. חושבים שיש טובים יותר? מפחידים יותר? מוזמנים לשתף!

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

!!Outlast II נראה הולך להיות המשחק המפחיד בכל הזמנים

איפה layers of fear??