ההרחבה הבאה של Mortal Kombat X לא תגיע למחשב האישי

maxresdefault (1)

בנוסף, גם הגרסה החדשה של המשחק, "XL", לא תגיע למחשב האישי.

Mortal Kombat X, משחק המכות שמכר הכי הרבה בשנת 2015 בקטגוריית משחקי המכות ובכלל בסדרה כולה נכון ל־The Games Awards 2015, מביא ידיעות לא כל כך משמחות לשחקנים שחובבים משחקי מכות וקונים אותם בפלטפורמת המחשב האישי.

לפני כמה ימים, התעוררה מהומה ברשת מהעניין ששחקני המחשב לא יזכו לשחק בהרחבה השנייה של משחק המכות Mortal Kombat X, שתכלול את הדמויות: "החייזר" מסדרת סרטי הנוסע השמיני, "פני עור" מסדרת סרטי הנמסרים מטקסס, טריבורג שהוא איחוד של שלוש דמויות ממשחקי המורטל קומבט (סיירקס, סמוק וסקטור), אחרון חביב הוא בו ראי צ'ו, עוד דמות שהשתתפה בכמה משחקי מורטל קומבט ותחזור עם שיפורים.

אם זה לא מספיק כואב, שחקני המחשב לא יזכו לקנות את הגרסה האולטימטיבית של המשחק, שתיתן לנו את המשחק המלא ובנוסף את שתי ההרחבות של המשחק עם כל הסקינים  ועוד כמה בונוסים נחמדים ובלעדיים במחיר של 60 דולר. שזה המחיר של הגרסה הסטנדרטית במחשב האישי.

לשחקני PS4 או XO1 תהיה שלוש אפשרויות. הראשונה, אם ברשותכם כבר המשחק המלא, אתם יכולים לקנות את Kombat Pack 2 ב־20 דולר. השנייה, את ה־Kombat XL שנותנת לכם את שתי ההרחבות לבד במחיר של 25 דולר. האחרונה זו אם אין ברשותכם לא את המשחק המלא ולא את ההרחבות, אז אתם יכולים לקנות את Mortal Kombat XL במחיר של 60$ שנותנת לכם הכל.

להלן טריילר ההכרזה של גרסת XL:

https://www.youtube.com/watch?v=JkWZDdMHCfY

Mortal Kombat XL ישוחרר בראשון במרץ לקונסולות Xbox One ו־PS4. 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x