Homefront: The Revolution יקבל הרחבות בחינם ורמת קושי מאתגרת במיוחד

שלל עדכונים חדשים לאחד ממשחקי היריות מגוף ראשון המבטיחים של השנה

כארבעה חודשים לקראת שחרורו של אחד המשחקים היותר מצופים של השנה, מספקת חברת הפיתוח (Dambuster Studios) של "Homefront: The Revolution" שלל עדכונים והבטחות. בראיון לאתר גיימספוט, נשאל מעצב משחק פסהט סלים האם המודל תשלום המיקרו שקיים במשחק ייאלץ שחקנים להוציא כסף אמיתי בכדי ל"התגבר על הקשיים" והאם המשחק יהיה מאוזן:

זה בהחלט לא מערכת תשלום שנועדה לגרום לשחקנים לנצח, כי כל מה שאנחנו מספקים באותו המודל הוא זמין בחינם במשחק באמצעות משחק רגיל. כל מה שאנחנו מציעים, לאותם שחקנים שאין להם את הזמן להשקיע במשחק, זה לפתוח את הדברים המגניבים האלה בזמן קצר יותר.

עוד הוא הוסיף כי השחקנים שיעשו שימוש בכסף אמיתי, אמנם משלמים קצת כסף, אבל הם לא מקבלים שום דבר שבלעדי להם. לסיום הוא הבטיח שלפחות שנה מההשקה, החברה לא תשחרר הרחבות (DLC) בתשלום. זו הסיבה שגם לא הוכרז Season Pass למשחק.

Homefront The Revolution CO OP

רמת קושי מאתגרת ובטא סגורה

מלבד מצב קמפיין לשחקן יחיד, המשחק יכיל גם מצב קו-אופ לעד 4 שחקנים, עם משימות חדשות שיתרחשו גם כן באיזור הפלישה במשחק, פילדלפיה. דיפ סילבר, המפתחת, הודיעה הערב כי רמת קושי בשם "Resistance mode" תהפוך את הקו-אופ להרבה הרבה יותר קשה ומתאגר.

Homefront The Revolution WEAPON

בצוות הפיתוח משווים רמת קושי זו לסדרת "Dark Souls", למרות שפה מדובר במשחק יריות בגוף ראשון. המפות יהיו ענקיות, הניצולים מבולבלים ויקשו עליכם לחקור בזהירות איזורים מסוכנים.

עדכון נוסף מהמפתחת הוא שבטא סגורה בפלטפורמת ה-Xbox One בלבד, תתקיים בין ה-11-14 בפברואר, אתם מוזמנים להירשם באתר הבית של המשחק ואולי תצליחו להכנס אליה.

Homefront The Revolution COOP

Homefront: The Revolution ישוחרר ב-20 במאי בארץ (17.54 באמריקה) ל-Playstation 4, Xbox One ולמחשב האישי.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות